• Een wel heel merkwaardige bankoverval in Clackamas, Oregon. Een dakloze eiste één dollar en ging vervolgens rustig zitten wachten, totdat de politie hem kwam arresteren.

    Timothy Dean Alsip (50) stapte vrijdagochtend om 10.20 uur een filiaal van de Bank of America binnen. Hij ging richting loket en schoof de bediende een briefje onder de neus. 'Dit is een overval', was de boodschap. 'Geef me 1 dollar'.

    De loketbediende overhandigde kalm het bankbiljet, waarop Alsip rustig plaatsnam op een stoel in de lobby van het bankgebouw. Toen de politie de man kwam arresteren, liet hij zicht zonder enig protest in de boeien slaan.

    De opzet achter Alsips daad werd de agenten al snel duidelijk. Zijn doel was het krijgen van medische verzorging in de gevangenis. De voorgaande dagen had Alsip al meerdere pogingen ondernomen om zich te laten arresteren.

    Zo had hij bijvoorbeeld het noodnummer 911 gebeld met de melding dat hij overreden zou zijn, ook voerde hij aan kiespijn te hebben en vervolgens een overdosis drugs zou hebben genomen.

    Bron: ad.nl
    ________________________________

    Als je arm bent en je wilt verzorging is dit eigenlijk niet zo raar.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Okay ...?

    Nouja, ik kan m eigenlijk wel ergens begrijpen

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 20:48 ]


    16 - 09 - '17

    Dat verhaal kende ik al ja, die is al vrij oud ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Cenation schreef:
    Okay ...?

    Nouja, ik kan m eigenlijk wel ergens begrijpen


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    hahaha =') ik snap het wel


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Niet zo gek, als ik op straat zou komen, zou ik me ook laten arresteren hoor. Dan heb je TV, je mag sporten, je hebt eten.. Zo slecht nog niet?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En die agenten kwamen hem dus zomaar arresteren? Okee...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ergens begrijp het wel, het zal daar wel beter zijn dan op straat in de kou


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hahahaha, lol. Ik vind 'm best slim. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amortensia schreef:
    En die agenten kwamen hem dus zomaar arresteren? Okee...

    Het blijft diefstal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beaton schreef:
    Hahahaha, lol. Ik vind 'm best slim. :'D

    Ik zou als ik hem was toch wel wat meer dan 1 dollar vragen...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het verhaal is misschien wel grappig, maar het is echt vreselijk dat het nodig is om jezelf in de gevangenis te laten gooien om medische hulp te krijgen. Niet alleen zou zoiets sowieso ondenkbaar moeten zijn omdat het gewoon belachelijk is, maar dit betekent dus ook dat seriemoordenaars of verkrachters betere zorg krijgen dan volkomen onschuldige armen. Dan klopt er toch echt iets niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kom ik nu met een vreemd idee aanzetten?

    Er zijn vast wel gevangenissen die leeg staan en mensen die en baan nodig hebben. Maak de gevangenissen vrijer en laat er de daklozen wonen. En laat werkelozen hen dan verzorgen ofzo. Heb je meteen minder daklozen en werkelozen.


    Stenenlikker

    Amortensia schreef:
    (...)
    Ik zou als ik hem was toch wel wat meer dan 1 dollar vragen...

    Het gaat hem niet om het geld, maar om het feit dat hij medische hulp zou krijgen. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Square schreef:
    Het verhaal is misschien wel grappig, maar het is echt vreselijk dat het nodig is om jezelf in de gevangenis te laten gooien om medische hulp te krijgen. Niet alleen zou zoiets sowieso ondenkbaar moeten zijn omdat het gewoon belachelijk is, maar dit betekent dus ook dat seriemoordenaars of verkrachters betere zorg krijgen dan volkomen onschuldige armen. Dan klopt er toch echt iets niet.

    Oh damn, you're right. Zo heb ik het nog niet eens bekeken. :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gawain schreef:
    Kom ik nu met een vreemd idee aanzetten?

    Er zijn vast wel gevangenissen die leeg staan en mensen die en baan nodig hebben. Maak de gevangenissen vrijer en laat er de daklozen wonen. En laat werkelozen hen dan verzorgen ofzo. Heb je meteen minder daklozen en werkelozen.

    Vrij? De gevangenissen in Amerika puilen uit elkaar. Sommige hebben wel 300% van wat erin zou kunnen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.