• Engels lerares!
    zij is geniaal!
    echt...

    een paar voorbeelden.

    Zij: goodmorning darlings! vanaf dit jaar praten we alleen nog maar engels in de klas, behalve bij sommige dingen. (dit zegt ze in het nederlands als introductie) Jullie gaan niet lopen schelden met engelse woorden, zoals F***k en Sh*t. in het nederlands schelden jullie ook niet met poep en *euken.
    De klas: *plat*


    zij: sorry hoor, ik moet even wat eten, ik heb suikerziekte en moet even wat eten of anders ga ik *fluit*. *ze neemt een hap van haar mueslibol* zit er iets in mijn mondhoek, dat staat zo raar.
    De klas: *schud hoofd of gaat nee roepen*
    ZIj: laatst had ik een brugklas en at een boterham en weet je wat ik toen deed? *spert haar mond wijd open zodat je van dat gekauwde brood ziet liggen *ieuwl** dit. Ik vertelde dat aan mijn moeder, die heeft mij een preek lopen geven! ....


    en we moesten dus een spel doen en niemand wist hoe het volkslied ging, behalve een paar. gaat ze dat opzetten, loopt ze keihard mee te zingen als een opera. gaat de bel, staan we op de gang te wachten om erdoor te kunnen horen we haar keihard zingen!

    en nog van die momenten...
    xD

    en ze heeft een snoeppot en als je iets voor haar doet krijg je een snoepje:Y)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2010 - 18:27 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ik zou haar ook wel als lerares willen, die van ons is belgies, echt heel leuk als zij nerderlands praat xD

    wij krijgen op ons rapport een 10 als we het hele jaar er niet ui worden gestuurd of irri zijn, lukt me dus nervernooit xD


    What’s tasty in Busan?