• Nou de titel zegt het al
    Dus gooi alle last van je schouders en droop het hier miss lucht het op ;)
    Dus laat miss voor maar ff alle zorgen hier ff kwijt
    Alleen als je het kwijt wil en laten zien natuurlijk;)
    Een woede aanval of iets verdrietigs of iets waar over je twijfel alles mag je hier achter laten ;)


    You can't touch music but music touch you

    Je kunt hier echt alles kwijt mensen


    You can't touch music but music touch you

    Ik voel me de laatste tijd gewoon kut ¬¬ dat moest ik ff kwijt...
    -XxX- TearFromTheSky

    En ik haat school ¬¬
    En ik voel me depri...
    En ik denk wel eens dat de wereld beter af zou zijn zonder mij (huil)

    En ik haat school ¬¬
    En ik voel me depri...
    En ik denk wel eens dat de wereld beter af zou zijn zonder mij (huil)

    Dat moet je niet denken er zijn altijd mensen die van je houden en je niet kwijt willen ;)


    You can't touch music but music touch you

    weet ik :( maar ik heb er soms gewoon geen zin meer in, ik zin nu op mijn 9e school en ik wordt WEER gepest (huil)

    En ik haat school ¬¬
    En ik voel me depri...
    En ik denk wel eens dat de wereld beter af zou zijn zonder mij (huil)

    Zo moet je zeker niet denken er zijn altijd mensen die je lief hebben en niet kwijt willen! En ja je vriendinnen dan die houden van je!


    The perfect man is gay...

    weet ik :( maar ik heb er soms gewoon geen zin meer in, ik zin nu op mijn 9e school en ik wordt WEER gepest (huil)

    Omg dat lijkt me echt erg! Waarom word je dan gepest? Je hoeft het niet te zeggen hoor.


    The perfect man is gay...

    (...)
    Zo moet je zeker niet denken er zijn altijd mensen die je lief hebben en niet kwijt willen! En ja je vriendinnen dan die houden van je!
    welke vriendinnen...? ik heb maar twee goede vriendinnen.. en één goede vriend, maaar van hun dire is er maar één die dichtbij woont :( de rest woont op meer dan 2 uur reizen (huil)

    (...)
    Omg dat lijkt me echt erg! Waarom word je dan gepest? Je hoeft het niet te zeggen hoor.
    Wist ik het maar...

    Weet je je mag mij er bij hebben als vriendin als je wil ik steun je graag en wil je graag helpen ;)


    You can't touch music but music touch you

    (...)Wist ik het maar...

    Ik vind het echt sneu voor je i mean! Ik vind het zo rot ik word ook wel gepest maar nouja das gewoon omdat ik anders ben en ik ben er trots op! En ja veel van mijn vriendinnen wonen ook ver weg. Sommige in Belgie en de anderren ergens in noord holland of brabant. Misschien kan je op school een vertrouwens persoon nemen of met je menotr/mentris gaan praten. Of je neemt iemand van quizlet in je vertrouwen!


    The perfect man is gay...

    Weet je je mag mij er bij hebben als vriendin als je wil ik steun je graag en wil je graag helpen ;)
    Dankje... Maar ik heb er opzig niks aan, op school wordt ik gepest en mijn moeder heeft me nu ziekgemeld (ik hoef nu tijdelijk niet naar school) naar wat daarna? mijn 10e school??? ik zit nog maar een maand op deze!(zomervakantie niet meegerekend)

    (...)
    Ik vind het echt sneu voor je i mean! Ik vind het zo rot ik word ook wel gepest maar nouja das gewoon omdat ik anders ben en ik ben er trots op! En ja veel van mijn vriendinnen wonen ook ver weg. Sommige in Belgie en de anderren ergens in noord holland of brabant. Misschien kan je op school een vertrouwens persoon nemen of met je menotr/mentris gaan praten. Of je neemt iemand van quizlet in je vertrouwen!
    Via QzzL heb ik nu wel een hele goede vriendschap met één iemand opgebouwt, die is pas ook komen logeren, maar zijn woont ongeveer 300 km van mij vandaan (huil)

    (...)Dankje... Maar ik heb er opzig niks aan, op school wordt ik gepest en mijn moeder heeft me nu ziekgemeld (ik hoef nu tijdelijk niet naar school) naar wat daarna? mijn 10e school??? ik zit nog maar een maand op deze!(zomervakantie niet meegerekend)

    Das echt kut ik wou dat ik daar op jou school er voor je kon zijn als ik mijn rijbewijs had gehad kwam ik nu zo naar je toe en gaf ik je een knuf (K)


    You can't touch music but music touch you

    (...)Via QzzL heb ik nu wel een hele goede vriendschap met één iemand opgebouwt, die is pas ook komen logeren, maar zijn woont ongeveer 300 km van mij vandaan (huil)

    Ja dat is DooRainbow niet waar he? Ik ken dat ik heb dus ook met veel mensen een goede vriend schap en ja die wonen ook wel verweg. Maar meid als het echt niet gaat ben ik er voor je! En probeer gewoon je er niks van aan te trekken ik weet dat het moeilijk is maar probeer het gewoon! <3


    The perfect man is gay...