• JAJA!
    Dit waren lekkere dagen zeg..
    Eerst beland een vriendin van me in het ziekenhuis.
    Ruzie thuis. En dan ga je ergens heen waar je van dacht dat ze je vertrouwen en van je houden, maar schijn bedriegt me altijd zo..
    En ik heb nu ook door dat ik een shittie best friend had die me liet vallen op het moment dat ze in twijfel zit. Terwijl ik mijn facking leven al haar problemen opruim.
    Maar het ergste vind ik nog dat ik was met 4 mensjes waar ik van houd en dat ze blijkbaar geen van alle mijn naam hebben geprobeerd te zuiveren. En dat mijn beste vriend me niet gelooft breekt mijn hart.
    Terwijl de ware dief tussen hun zit.

    Sorry dat ik jullie hier mee opscheep maar ik moest het er echt uitgooien. Ik word straks gewoon gebelt door de politie -.-'
    Terwijl ik echt nooit iets steel. En al helemaal niet van mijn eigen beste vriend ;o
    Maargoed, hij zal nog raar opkijken als blijkt dat ik dat ding niet hebt maar dat ze wel een vriend kwijt zijn.



    Edit : Ik heb het al weer bijgelegd met de jongen waarvan die telefoon is/was. Hij bood zijn excuses aan n_n
    En voor de rest kijk ik wel hoe het loopt. Thankyou for the support<33

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 19:40 ]


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Wat is er gebeurd dat de politie je gaat bellen..?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wajo!
    zon moment had ik ook.
    Alles leek fout te gaan, maar later kwam het meeste tochweer goed.
    Naja, in ieder geval, veel succes!(flower)(flower)(flower)


    Smiling but close to tears.

    Voiceless schreef:
    Wat is er gebeurd dat de politie je gaat bellen..?


    Ze beschuldigen me met zn alle dat ik zijn net nieuwe telefoon heb gestolen .__.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    SoundSoldier schreef:
    (...)

    Ze beschuldigen me met zn alle dat ik zijn net nieuwe telefoon heb gestolen .__.


    Ten eerste, je woont dicht bij mij in de buurt. _O_
    Ten tweede, Serieus, je hebt toch zelf een telefoon, waarom zou je die van een ander stelen én als je het van een ander zou stelen, waarom dan van je beste vriend? Dat slaat serieus helemaal nergens op.


    Smiling but close to tears.

    SAMCER schreef:
    (...)

    Ten eerste, je woont dicht bij mij in de buurt. _O_
    Ten tweede, Serieus, je hebt toch zelf een telefoon, waarom zou je die van een ander stelen én als je het van een ander zou stelen, waarom dan van je beste vriend? Dat slaat serieus helemaal nergens op.


    Nee dat vond ik nou ook! En hij kent me ik steel echt bijna nooit behalve eten uit de AH x]
    Dan zou ik nog eerder die anderen verdenken die hebben allemaal een strafblad -.-'

    Maare, Indd =D
    Ik houd van schiedam ;o
    Ik vind het veel mooier dan de binnenstad x]


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    SoundSoldier schreef:
    (...)

    Nee dat vond ik nou ook! En hij kent me ik steel echt bijna nooit behalve eten uit de AH x]
    Dan zou ik nog eerder die anderen verdenken die hebben allemaal een strafblad -.-'

    Maare, Indd =D
    Ik houd van schiedam ;o
    Ik vind het veel mooier dan de binnenstad x]


    Ja nou, als hun strafblad hebben zou ik hun ook als eerste verdenken.
    Ik denk juist dat hun blij moeten zijn dt je met hun omgaat ondanks dat ze strafblad hebben. Als ik strafblad zou krijgen zouden sommige vrienden me laten vallen, dat weet ik nu al.
    Maaroke, slaat alsnog nergens op.
    & ik vind schiedam juist saai, want ik ken zowat iedereen hier ;p
    Maar rotterdam vind ik eng, want daar kom ik altijd enge mensen tegen.(krul)


    Smiling but close to tears.

    dankje(A)
    Ik gun iedereen en tweede kans. Maar als het zo moet hoeft het niet meer voor mij. Net mijn "beste vriendin" gesmst. En ui t haar reactie weet ik ook al genoeg. Na dit gebeuren, zodra die telefoon boven water is hoeef ik niets meer met hun temaken te hebben.

    En Rotterdam is ook creapy x]
    Maar je hoeft niet bang te zijn :P
    Maargoed, dankjewel voor je steun het heeft me geholpen n__n
    Ik moet nu naar school .__.
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Rotterdam is niet eng, gekko's. (krul)
    Maar het is wel klote. Maar het komt wel goed. <3


    Hope goes lost but never dies.

    OHMYMESSI schreef:
    Rotterdam is niet eng, gekko's. (krul)
    Maar het is wel klote. Maar het komt wel goed. <3


    jawel, is wel eng.
    ik kom altijd enge buitenlanders tegen.
    ookal heb ik niks tegen buitenlanders, maar hun zijn van die 'gangsterpipo's' XD


    Smiling but close to tears.

    Inderdaad gelijk dumpen die shitvrienden. De politie komt er vanzelf wel achter dat je onschuldig bent. Oh wat lijkt het me geweldig lekker voelen als zij strakt allemaal sorry zeggen tegen jou en jij loopt ze gewoon negerend voorbij. Denk daar maar aan, want wat een shitvrienden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha, dat was ik ook van plan. Pff, ik háát valse beschuldigingen >.<'


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    SoundSoldier schreef:
    Haha, dat was ik ook van plan. Pff, ik háát valse beschuldigingen >.<'


    Ik ook. ^.^ Vooral als ze je een eeuw daarna, nog steeds niet geloven. .-. Ach, ik zou die "vrienden" gewoon lekker laten als ik jou was. Gewoon leukere mensen om je heen zoeken, mensen die je wél geloven. :') Suc6 ermee! :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.