• Blijft het voor mij lastig om mensen die op mij lijken mooi te vinden :'D

    Oké, dat klinkt heel random ineens, maar dat viel me laatst op. Ik heb namelijk met vrij veel modellen/actrices waarvan mensen zeggen dat ik qua uiterlijk op ze lijk, moeite met ze mooi te vinden, in de eerste instantie dan. Mijn zelfbeeld is ook niet echt laag of zo, maar toch is het zo. Ik merk dan juist van mijn vriendinnen dat die modellen die ik mooi vind, waar ze wel op lijken, minder mooi vinden.

    Goed, om de randomheid hier even uit te filteren, hebben jullie dat ook? Dat, zelfs als je niet echt twijfelt aan je uiterlijk, moeite hebt om mensen die op jezelf lijken mooi te vinden? Of valt dat wel mee?

    (Sorry als dit topic verkeerd staat trouwens)


    obsessive rage

    Ik heb nooit echt gehad dat iemand op mij lijkt, dus ik heb daar eigenlijk geen last van. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haha, misschien heb je die mensen al te vaak (bijna) in de spiegel gezien om nog zo onder de indruk te zijn als je vriendinnen? Ik herken het zelf niet zozeer, maar ik heb eigenlijk ook nog nooit te horen gekregen dat ik veel op een bepaalde beroemdheid lijk. Het enige wat ik altijd hoor, is dat ik of heel veel, of juist helemaal niets gemeen heb met mijn zusje, dus wat daar nou de waarheid is blijft ook een groot mysterie. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Had ik maar dat anderen me op een (bekend) model vonden lijken rip hahaha


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Iemand knap vinden is altijd een beetje subjectief, denk ik. Soms vinden mensen iemand heel knap, terwijl ik dat zelf niet vind of soms vinden mensen iemand niet knap die ik dan heel knap vind. Zolang mensen maar zeggen dat je er goed uitziet! Zelfs al ben je niet jouw eigen smaak! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ergens denk ik dat je van nature je minder aangetrokken voelt tot iemand die op jezelf lijkt op vlak van uiterlijk. Ik weet alleen niet of dit ook effectief zo is, want ik heb geen artikels hierover gelezen die dit aantonen. ^^ Ik lijk personen ook minder knap te vinden die op vlak van lichaamsbouw, gezicht en haar op mij lijken.


    Take me to wonderland

    Standal schreef:
    Had ik maar dat anderen me op een (bekend) model vonden lijken rip hahaha


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Standal schreef:
    Had ik maar dat anderen me op een (bekend) model vonden lijken rip hahaha


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Voelkel schreef:
    Ik heb nooit echt gehad dat iemand op mij lijkt, dus ik heb daar eigenlijk geen last van. :')

    Dit. Tenminste, niet dat ik weet. En behalve mijn tweelingzus dan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik leek vroeger heel erg op Mathilda, uit de film. Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn, maar ik was echt bijna een replica. Gelukkig niet helemaal. Ik ben ik, en dat wil ik graag zo houden. Voorderest vinden mensen me altijd wel en niet op mijn zus lijken, hetzelfde als Inge. Mysterieus allemaal hoor.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Absoluut, mensen zeggen dat ik op Roos Van Acker lijk en ik vind haar echt lelijk :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mensen vinden dat ik op Marthe van K3 lijk, dat is pas vreemd :'D
    Ik kende iemand pas net en het eerste wat ze zowat zegt is: "Jij lijkt op Marthe!" like yes, ook leuk om met jou kennis te maken?


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Standal schreef:
    Had ik maar dat anderen me op een (bekend) model vonden lijken rip hahaha


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis