• Ja, dat mensen hier op Q op veel dingen véél te serieus op in gaan en er vervolgens véél te moeilijk over gaan doen. ô.o
    Ik merk dat echt de laatste tijd.
    Eens/oneens?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Couldn't agree with you more, veel mensen nemen opmerkingen veel te serieus en weten echt het verschil tussen sarcasme en serieusheid niet.

    Hmm.. vind ik wel meevallen? :'D


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    ALFAkaiOMEGA schreef:
    Hmm.. vind ik wel meevallen? :'D


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Soms.. Puberteit. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Soms wel, soms niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mwuah. Als je het bedoeld met 'Justin Pieper' ofzo. Dan is het gewoon voor de lol, dus ik vind het niet echt asociaal.:Y)

    Ik vind dat eigenlijk niet? Natuurlijk zijn er hier en daar wel mensen die vlug dingen serieus opnemen, maar dat is overal zo.


    If we had not a soul, music would have created it.

    EA schreef:
    Mwuah. Als je het bedoeld met 'Justin Pieper' ofzo. Dan is het gewoon voor de lol, dus ik vind het niet echt asociaal.:Y)

    Nee, dat bedoel ik niet.
    Ik bedoel dat als mensen katten met honden vergelijken dat dan meteen het begrip 'discriminatie' erbij wordt gehaald. :8

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 19:07 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Sommige reacties zijn overdreven, ja. Maar dat is logisch; we zijn een bende pubers op elkaar die ergens moeten puberen. En als ik een slechte dag heb, ben ik ook niet altijd even vriendelijk. Dan zijn mijn reacties ook niet zo vriendelijk en subtiel.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Jacksonville schreef:
    Couldn't agree with you more, veel mensen nemen opmerkingen veel te serieus en weten echt het verschil tussen sarcasme en serieusheid niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksonville schreef:
    Couldn't agree with you more, veel mensen nemen opmerkingen veel te serieus en weten echt het verschil tussen sarcasme en serieusheid niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    tja, daar zijn we pubers voor, en vooral vrouwelijke pubers he =3


    Life is hard and then we die

    Happysnail schreef:
    Soms wel, soms niet.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Agree. En dat ze dan als smoes gaan gebruiken dat het komt omdat ze 'puber' zijn vind ik al helemaal lame. Want daar ligt het totaal niet aan. Damn stomme Q :'D


    -

    Op internet kan je iets sarcastisch al redelijk snel opvatten als iets serieus, of aanvallend, dus ja, dat is wel een beetje normaal. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson