• mensen hebben veel angste..maar nu moette u grootste angst is zeggen.
    die van mij is dat tom zouw dood gaan.jha het klinkt stom maar als ik daar aan denk begin ik al door te flippen.ik heb al een paar keer gedroomd dat die verongelukt was in zijn auto..en da leek zo echt da da mijn grootste angst is gewordn [ik heb gigantisch veel schrik van spinnen maar ni zo veel schrik als da tom zouw sterve ö dus da is echt wel groot die angst ö].Iemand zei terjuist tege mij nog om te lache..tom is dood.ik begon echt door te flippe enzu da die wel zeker 1000 keer heeft gezegd dat het ni waar was.

    en nu u angst!

    euhm, dude:| i just really dont know;O


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik weet het nog niet zo goed, maar die van jou, heb ik zeker ook.

    Iloveyou, mijn bestie xD

    iedereen die ik liefheb kwijtraken aan wat dan ook en dan op nummer 2 staan spinnen ik haat die beesten


    A Noble was Born in Chaos

    Nikita :|

    da's een paard in mijn manege dat echt veel steigert enzo. ik ben echt bang van dat beest ö

    Ik ben ook bang dat mensen waar van ik veel hou dood gaan... en ik dan alleen over blijf:|

    Mijn familie kwijtraken...
    Ik heb al geen contact meer met mijn moeder [heel veel drama...], dus daar ben ik best bang voor...


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Mijn grootste angst zijn beestjes.
    Ik ben bang van alles, bijen, wespen, kevers, spinnen, vogels, dikke vliegen, nachtvlinders, gewone vlinders, lieveheersbeestjes, muggen, zo van die rare dingen die ik niet ken, maar heel eng zijn.
    Noem maar op, ik ben er bang van xD
    Echt irri, laatst heb ik nog een hele treinwagon bijeen geschreeuwd omdat er een vieze nachtvlinder in de wagon zat, en IEDEREEN keek mij aan , maar ik was al lopen xD

    Mijn grootste angst zijn beestjes.
    Ik ben bang van alles, bijen, wespen, kevers, spinnen, vogels, dikke vliegen, nachtvlinders, gewone vlinders, lieveheersbeestjes, muggen, zo van die rare dingen die ik niet ken, maar heel eng zijn.
    Noem maar op, ik ben er bang van xD
    Echt irri, laatst heb ik nog een hele treinwagon bijeen geschreeuwd omdat er een vieze nachtvlinder in de wagon zat, en IEDEREEN keek mij aan , maar ik was al lopen xD

    Ik heb overigens een hékel aan lieveheersbeestjes, ik snap niet wat mensen daar zo ge-wel-dig aan vinden, ze vliegen en het ergste:
    Ze laten vieze stinkende drap achter op je hand, dat op urine, of pis of een of andere vieze afschijding lijkt [wat het vermoedelijk ook is!]


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Mijn allergrootste angst is om mijn familie en vrienden te verliezen...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    mijn grootste angst is de dood :/ + mensen van wie ik hou verliezen.

    mijn grootste angst is de dood :/ + mensen van wie ik hou verliezen.

    mijn is ook de mensen van wie ik hou verliezen en dat th uitmekaar gaat of eentje er mee stopt of eentje dood is (huil)(baby)

    Ik ben bang dat er nooit vrede komt en dat de mensen op aarde voor eeuwig bljiven ruziën
    Liefs,
    Raindrop (Voorheen Muppy007)

    Ik ben bang dat er nooit vrede komt en dat de mensen op aarde voor eeuwig blijven ruziën
    Liefs,
    Raindrop (Voorheen Muppy007)


    dat is mijn grootste wens vrede op aarde:D

    Ik ben bang dat er nooit vrede komt en dat de mensen op aarde voor eeuwig bljiven ruziën
    Liefs,
    Raindrop (Voorheen Muppy007)

    Ik denk dat oorlog nooit zal stoppen (hooguit voor een korte tijd...)
    Het ligt in onze aard de baas te spelen,
    dus sorry...:$


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Ja, ik wet het :(