• wat vinden jullie van deze stelling?
    Is tokio hotel en de liefde voor de boys just een fase en gaat het wel over?
    Of blijf je verliefd op bill,tom,gustav,georg to the end of time....dat is dus mijn vraag.

    xxx van mij

    Het blijft , maar eigenlijk ,kun je da niej weten :8

    Want , sommigen raken het beu , en sommigen blijven er van houden!! ^^


    You'll never dream alone. <3

    hum.. ik denk ik fasexD
    ik zie mezelf op me 40e nog niet egt TH lieven ofzo:S
    maar goed... TH wordt ook ouder... dus misschien groeit hun muziek mee met hun/onze leeftijd en blijven ze wel geen fase (jaja krom NL)


    I am an idiot, I move.

    Ik denk daar eigenlijk niet over na , ik blijf fan van ze zolang hun muziek goed blijft.
    eigenlijk denk ik wel dat ik heel lang fan blijf :)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Ik ben nooit verliefd geweest op één van hun 4. Lijkt me onwaarschijnlijk als je ze geeneens kent. Enkel uiterlijk maakt je niet echt verliefd.

    Maar of het een fase is, weet ik niet. Ik hou van hun muziek maar of dat ik dat over 5 jaar nog goed vind, weet ik niet. Muzieksmaak kan veranderen of blijft

    Ik denk dat hysterische gedoe i.e.g. wel. Bij de meeste dan. Sommige zijn niet te redden. :'DD

    Of het helemaal weggaat weet ik niet. Daarvoor zal ik meer tijd nodig hebben. De meeste wel eigenlijk.

    edit: Dat verliefde gedoe gaat vanzelf over.

    gaat over later wordt je ouder en vind je de man van je drome en dan denk je ach bill of tom is nie te krijgen en mijn sgatje is sgattiger mooier en liever en einde verhaal xD


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Bij mij was t een fase, niet dat ik z nu verschrikkelijk vind ofzo maar ik ben niet meer zo obsessed

    gaat over later wordt je ouder en vind je de man van je drome en dan denk je ach bill of tom is nie te krijgen en mijn sgatje is sgattiger mooier en liever en einde verhaal xD
    amen (A)

    ik denk dat het bij de fans wel overgaat maar de freaks zoals ik zullen er altijd van blijven houden je kan niet de ene dag bills naam in je arm snijden en de volgende dag zeggen dat tokio hotel suckt
    ik hoop stiekem dat ze net als th erolling stones als ze bejaart zijn nog muziek maken en ik nat als mn tante(fan van the stones)dan nog steeds fan ben


    take me away

    gaat over later wordt je ouder en vind je de man van je drome en dan denk je ach bill of tom is nie te krijgen en mijn sgatje is sgattiger mooier en liever en einde verhaal xD
    niemand is sgattiger mooier en liever dan Bill


    take me away

    Ik ben nooit verliefd geweest op één van hun 4. Lijkt me onwaarschijnlijk als je ze geeneens kent. Enkel uiterlijk maakt je niet echt verliefd.

    Maar of het een fase is, weet ik niet. Ik hou van hun muziek maar of dat ik dat over 5 jaar nog goed vind, weet ik niet. Muzieksmaak kan veranderen of blijft


    Helemaal mee eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij mij is het wel veranderd.
    Ik was eerst helemaal weg van ze, maar toen ik nog meer dingen en muziek ontdekte, was dat wat minder geworden.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    (...)niemand is sgattiger mooier en liever dan Bill
    misschien omdat je "de ware" nog niet hebt ontmoet... hallo wil je tot je 80ste single blijven en wachten op Bill? 0.o

    ik denk dat het bij de fans wel overgaat maar de freaks zoals ik zullen er altijd van blijven houden je kan niet de ene dag bills naam in je arm snijden en de volgende dag zeggen dat tokio hotel suckt
    ik hoop stiekem dat ze net als th erolling stones als ze bejaart zijn nog muziek maken en ik nat als mn tante(fan van the stones)dan nog steeds fan ben

    helemaal met je eens [A]

    Bij mij blijft het.