• Ik zat wat te surfen op YouTube, kwam ik dit en herinner me dat ik toen echt verslaafd was aan die serie. Echt waar, ik zong mee op dat lied. :| Ik vind het een leuk deuntje hebben. Alleen is het te kort.

    Naja, wat vinden jullie van Alfred J. Kwak en welke andere serie's keek je toen je nog klein was?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik was daar ook verslaafd aan
    en ik zong ook mee


    (Be)lieve in (you)rself

    Weet je hoe vaak ik dat liedje van 'Spetter spatter spater, lekker in het water, ga maar vast naar huis.. Ik kom een druppel later!' nog zing :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb dat liedje op mijn mobiel staan man._O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik speelde 't vroeger weleens na met 'n vriendin 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cornflakes schreef:
    Ik heb dat liedje op mijn mobiel staan man._O_


    Respect voor Alfred ^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik was daar nooit echt fan van. Ik was wel fan van Boes Boes ofzo programma over een koe o.0?

    ik zong hem ook altijd mee. $
    k heb het met dit nummer ook heel erg : klik.


    Life is a beautiful struggle

    oooh ja, dat ken ik nog wel. Haha, fantastisch. <3


    It's time to be happy again.

    Jellaniee schreef:
    ik zong hem ook altijd mee. $
    k heb het met dit nummer ook heel erg : klik.



    Die is te geweldig XD en alfred ook =D en Calimero ook xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had het opengeklikt, zag toen wat het was en heb het snel weer dichtgeklikt, anders zit er de hele avond weer mee in mijn hoofd. xD


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    xJelena schreef:
    Ik had het opengeklikt, zag toen wat het was en heb het snel weer dichtgeklikt, anders zit er de hele avond weer mee in mijn hoofd. xD


    That's a good thing.. xD


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nightingale schreef:
    oooh ja, dat ken ik nog wel. Haha, fantastisch. <3

    xJelena schreef:
    Ik had het opengeklikt, zag toen wat het was en heb het snel weer dichtgeklikt, anders zit er de hele avond weer mee in mijn hoofd. xD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    xJelena schreef:
    Ik had het opengeklikt, zag toen wat het was en heb het snel weer dichtgeklikt, anders zit er de hele avond weer mee in mijn hoofd. x'D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik haat Alfred J. Kwak.. Vroeger keek ik het altijd en hield ik er van, maar mijn nicht zong elke ochtend het liedje en mijn nicht is 7 jaar geleden verongelukt. Dus dat is nog steeds gevoelig.. En wat ik verder keek, Pingu en Calimero of zo iets (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.