• Vroeger toen ik nog een klein meisje was was ik helemaal fan van Ch!pz en ik heb ze wel een stuk of 12 keer ontmoet en een meet & greet met ze gehad!

    Ik was stiekem helemaal verliefd op Peter en dat wist die ook nog al x'D
    Ik had hem toen ooit eens voor zijn verjaardag een kaart gestuurt die veranderd van afbeelding als je hem beweegt en had daar een paar foto's bij gedaan van toen ik hem had ontmoet... En toen ooit op een woensdagmiddag toen ik vrij was van school kwam de post met een envelop voor mij waar op de achterkant stond: Groetjes P.R.! Ik wist als geen ander dat P.R. stond voor Peter Rost (jup de Peter van Ch!pz) dus ik hem openen en wat zat erin...

    Een briefje van Peter in een hartje geknipt en nog een keer hun handtekeningen! Je wilt niet weten hoe blij ik was toen! (:

    En nu 8 jaar later zocht ik voor Taihuttu een handtekening van Jiri en kwam ik dat briefje weer tegen en vond ik het stiekem zo grappig dat ik het even met jullie wou delen! x'D


    dream, dare, fly!

    Aaah, wat lief :D


    Life is hard and then we die

    Dat is echt zo lief!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wat is er nu eigenlijk gebeurd met Chipz?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Door jou luister ik nou ch!pz. Hahahah. Ik zie aan die reacties op YouTube dat het op dit moment erg bekend is in het buitenland, ik dacht echt van wtf. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    haha aww!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Cornflakes schreef:
    Dat is echt zo lief!


    Hope goes lost but never dies.

    amorevampiro schreef:
    Wat is er nu eigenlijk gebeurd met Chipz?


    Ik heb serieus geen idee je hoort er niks meer van zal wel weer de zoveelste pauze van ze zijn, ik hoorde alleen laatst wel dat Rach-L (dat blonde meisje) net zwanger is dus voorlopig zullen ze nog wel niks doen :')

    Damn dat ik al die namen nog weet :')


    dream, dare, fly!

    Ooh! Dat is écht lief ^^
    Ik luisterde vroeger altijd naar de M-Kids. En ik zette altijd een van hun liedjes op als de beste vriend van mijn broer langskwam. Ik had er zó'n crush op en hij had/heeft van die schattige krulletjes. In dat liedje kwam vaak "mijn lieve krullebol" -schaamt zich dood-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ahh. dat is lief (:

    Mijn achternicht had vroeger dansles van hem.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    Ik vond die Kevin altijd leuker. :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Mouchoire schreef:
    ahh. dat is lief (:

    Mijn achternicht had vroeger dansles van hem.


    Was dat niet van Kevin? Ik weet dat hij danslessen geeft van Peter heb ik dat nog nooit gehoord in iedergeval toen nog niet :')


    dream, dare, fly!

    Valerian schreef:
    Ik vond die Kevin altijd leuker. :9~


    Dat was mijn minst favo van ze x'D
    Ik schrok me een paar maand geleden rot, ik was met school naar een beurs en daar was die Kevin ook en hij keek me de hele tijd zo eng aan van ik herken jou en toen ben ik snel weggelopen en kreeg ik een keiharde lachbui (A)


    dream, dare, fly!

    Ik zou het inkaderen. -nee, ik meen het écht serieus hoor.-


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    gohsie daar was ik een paar jaar geleden ook fan van.

    Awh, wat schattig! :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.