• wat dit is?
    Het zit namelijk zo dat ik eergisteren in de auto zat, op weg het ziekenhuis (waar mijn pa al een half jaar op IC ligt) in Gent(België ). Onderweg kreeg ik erge last van felle steken rond mijn hart en dat sloeg weer aan mijn keel, kaken en voorhoofd. Toen reden we ook nog langs een fabriek (die heel erg stonk) en ik had echt moeite om adem te halen toen. Ik heb daar eigenlijk de hele rit nog last van gehad. Toen we eindelijk bij het ziekenhuis waren, kreeg ik steken in mijn zij en kwam ik amper vooruit. Ik ben nu ook al twee dagen heel erg misselijk en nee ik rook niet en ik ben ook (nog) niet naar een dokter gegaan.

    Weet iemand misschien waar ik last van zou kunnen hebben?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 22:38 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Geen idee, ik zou meteen een afspraak maken bij de dokter.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Hyperventilatie? Ik zou het eigenlijk niet weten... Ik kan je alleen aanraden om direct naar de dokter te gaan.


    Get back motherfuckerz'

    Ik heb sommige dingen die je net opnoemde ook, maar bij mij ligt de oorzaak aan een kaakoperatie een half jaar geleden, en ik heb een inspanningsastma -die ook opspeelt bij zenuwen-.
    Maar iedere persoon is anders, ik zou naar de dokter gaan. Maar zou het misschien aan stress ofzo kunnen liggen -ivm je vader ofzo-?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik zou het niet weten
    maar ik zou maar een afspraak maken bij de dokter
    enneh... veel sterkte met je pa (flower)

    Rickjuh schreef:
    Geen idee, ik zou meteen een afspraak maken bij de dokter.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou meteen een afspraak maken bij de dokter, want dat klinkt alles behalve gezond.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ga alsjeblieft naar een dokter, het klinkt echt eng.
    Sterkte!


    wth.

    Despicable schreef:
    Hyperventilatie? Ik zou het eigenlijk niet weten... Ik kan je alleen aanraden om direct naar de dokter te gaan.

    Ik zou een bezoekje aan meneer/mevrouw dokter huisarts brengen. x)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Geen idee wat het is, maar het klinkt niet normaal. :o Zoals de andere al zeiden: vraag het aan de dokter! ;)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Een dokter zal het denk ik wel beter weten als ik. : )


    None but ourselves can free our minds.