• Ik zou eerst in de zomervakantie gaan interrailen met mijn vriendinnen, maar afgelopen week kwam iemand er ineens mee dat dat toch niet handig zou zijn. Ik baalde daar best wel van, aangezien ik me er al op verheugd had. Anyway, nu had diegene dus bedacht om naar Albufeira gedaan. Ik heb daar mijn twijfels over, omdat dat vooral een uitgaansgebied is en ik ben niet echt een fan daarvan. Ook zal het dan voornamelijk strand hangen worden, terwijl ik het ook wel leuk vind om wat dingen te bezoeken. Daarnaast zijn er maar twee die dan sowieso daarheen zouden gaan. Ik ben bang dat ik erg buiten gesloten zal gaan voelen, als er voor de rest niemand mee gaat aangezien die twee personen soms heel erg samen kunnen klitten. Er is echter nog een meisje die nog niet weet of ze mag, en zij houdt ook niet echt van uitgaan en vindt het ook leuk om wat dingen te bekijken, dus als zij wel mee zou gaan, zou het nog wel leuk kunnen worden.
    Vorig jaar ben ik meegegaan met een jongerenorganisatie, en toen ik zonet op de site keek kwam ik deze reis tegen. Deze reis trekt me heel erg aan, omdat het deels vrijwilligerswerk is - iets wat ik al een lange tijd een keer wil doen -, er superleuke excursies bij zitten en je gewoon ook tijd hebt om te relaxen. Deze vakantie is echter een stuk prijziger dan Albufeira - zo'n 1500 euro duurder -, maar het moet wel te doen zijn. Nu heb ik er het geld nog voor, maar volgend jaar ga ik studeren - als het goed is - en dan zal het een stuk lastiger worden om zo'n soort reis te betalen. Ook vind ik dat ik nu vaak nog te afhankelijk ben van mijn ouders en ik denk dat de reis naar Suriname me wel zal helpen me meer op mijn eigen benen te staan en het zou echt een unieke ervaring is. Overigens denk ik dat ik dat Albufeira helemaal zelf zal moeten betalen, maar dat bij de reis naar Suriname mijn ouders wel een klein deel zouden willen betalen. Ik heb het alleen nog niet aan hen gevraagd :'x

    Maar goed, als jullie in mijn schoenen zouden staan, wat zouden jullie dan kiezen?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 18:38 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als ik jou was, Suriname. Lijkt me echt meer iets voor jou.


    Your make-up is terrible

    Ik zou Suriname kiezen.
    Zoals je zelf al zei lijkt Albufeira niet echt iets waar jij van zal genieten en als vrijwilligerswerk iets is dat je al een paar jaar wil doen, moet je nu je kans grijpen.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    ik zeg suriname

    Bij het andere kom je namelijk niet enthiosiast over terwijl je over Suriname vol enthiiosiasme praat. Dus ik denk dat als je het niet doet dat je dan echt baalt dat je het niet deed. Daarbij je kunt beter iets hebben waarvan jij geniet en zo te merken help je graag mensen dus ik zounaar Suriname gaan als ik jou was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    BlancheNeige schreef:
    Ik zou Suriname kiezen.
    Zoals je zelf al zei lijkt Albufeira niet echt iets waar jij van zal genieten en als vrijwilligerswerk iets is dat je al een paar jaar wil doen, moet je nu je kans grijpen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zou ook Suriname kiezen.
    Uit jouw verhaal klinkt dat je veel liever naar Suriname gaat in plaats van Albufeira en ik zou het gewoon voorstellen aan je vriendinnen. Zij willen echt wel weten wat jij het liefste zou willen doen en misschien vinden zij Suriname ook wel erg leuk.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Je beargumenteerd zelf eigenlijk al welke reis je het liefst zou doen. Bij Albufeira geef je als positieve punten de prijs en het meisje aan dat misschien mee gaat, maar voor de rest alleen negatieve punten. Bij Suriname geef je als negatief punt de prijs aan, maar voor de rest alleen positieve punten. Ik zou Suriname zeggen dus.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als je geen uitgaansfan bent moet je absoluut niet naar Albufeira gaan.


    nothing is true, everything is permitted.

    Ik zou voor Suriname gaan.
    – Zelf heb ik mijn allerbeste vakantie in Albufeira gehad, maar dat was inderdaad iedere avond lekker stappen en enkel keren wat oude stadjes bezoeken ; maar verder kwam het ook niet. Ik heb zo erg genoten daar dat ik er zo weer naartoe zou willen gaan, maar als ik jou zo hoor zal ik lekker voor Suriname kiezen. Zoals je zelf al zegt – nu heb je er de kans nog voor, want wanneer je gaat studeren gaan die kansen heel snel het raam uit ; believe me.


    Je zegt zelf dat je Albufeira niks lijkt, dus de andere reis. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kijk eerst eens of dat ander meisje mee mag. Als ze mee kan, zal het in Albufeira ook wel awesome zijn. Ik was vroeger ook niet zo, maar nu kan ik zo genieten van luie vakanties : ) Toch kan je die een andere keer ook doen.
    Suriname klinkt geweldig, als je het je kan permitteren. Het is wel duur voor vrijwilligerswerk, maar een ervaring die je veel langer bij zal blijven.

    Ik zou beiden willen doen, maar toch voor Suriname gaan.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 19:21 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Is het anders geen idee om met dat andere meisje te gaan interrailen?


    The night is dark and full of terrors.

    Stormborn schreef:
    Is het anders geen idee om met dat andere meisje te gaan interrailen?


    Hmm, dat is ook nog wel een goede ja.
    Als ze mag van haar ouders tenminste :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    BlancheNeige schreef:
    Ik zou Suriname kiezen.
    Zoals je zelf al zei lijkt Albufeira niet echt iets waar jij van zal genieten en als vrijwilligerswerk iets is dat je al een paar jaar wil doen, moet je nu je kans grijpen.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Assassin schreef:
    Als ik jou was, Suriname. Lijkt me echt meer iets voor jou.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Als ik jou was, Suriname. Lijkt me echt meer iets voor jou.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!