• Ik moet voor Nederlands een klachtenbrief schrijven. Ik heb alleen twee puntjes waarover ik twijfel. Kan iemand me helpen?

    1. De Disco zou geopend zijn van 22.00u tot 02.00u. Uw diskjockey zou op dit feest draaien. Wij zouden een korting van 20% op de drankjes krijgen. De portier zou alleen leerlingen met een schoolpasje binnenlaten.
    Weet iemand iets zodat het mindern zou-achtig is?

    2. De portier eiste dat we de kapotte deur betaalde.
    Is het betaalde of betaalden?

    Als je me helpt krijg je (chocolade) pepernoten('A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij die tweede is het betaalden, ik zal even nadenken over de eerste.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het is betaalden Dat is hetgene wat ik weet (':

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 15:16 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    2. Betaalden
    1. Uhmmm?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wij betaalden de rekening.
    Hij eistte dat we de rekening betaalden.


    SLOAN.

    Boredom schreef:
    Het is betaalden Dat is hetgene wat ik weet (':

    betaalde? Ik dacht betaalden, het is toch wij? x'D
    En ik vind niets op dat eerste, maar misschien storen die zou'en (uh? raar meervoud) ook niet zo, alleen als je er zo de nadruk op legt stoort het wel.

    *oh , wacht, het is al aangepast, sorry.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 15:17 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Geeft pepernoten aan iedereen van betaalden (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xJelena schreef:
    (...)
    betaalde? Ik dacht betaalden, het is toch wij? x'D
    En ik vind niets op dat eerste, maar misschien storen die zou'en (uh? raar meervoud) ook niet zo, alleen als je er zo de nadruk op legt stoort het wel.

    *oh , wacht, het is al aangepast, sorry.


    Niet storend? Ik dacht dat het heel irritant over zou komen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Geeft pepernoten aan iedereen van betaalden (:

    yay, pepernoten! :D

    @boven: Ik weet het niet. Het zou goed zijn als je er iets anders voor vond, maar aangezien niemand iets anders weet, is het misschien beter het zo te laten dan er iets helemaal anders van te maken?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 15:20 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    De Disco zou geopend zijn van 22.00u tot 02.00u. Uw diskjockey zou op dit feest draaien. Ons is verteld dat we 20 % korting op de drankjes kregen. En ons is verzekert dat de portier alleen leerlingen met een leerlingen pasje door lied lopen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De Disco zou geopend zijn van 22.00u tot 02.00u. Hierbij was het de bedoeling dat uw discjockey op dit feest draaien. Ons is verteld dat wij een korting van 20% op de drankjes krijgen. De portier hoorde alleen leerlingen met een schoolpasje binnenlaten.

    zoiets misschien?

    1. Vervangen door soortgelijke woorden? 'We kregen normaal 20%', 'De portier mocht enkel', 'De disco moest geopend zijn van' ofzo. x]
    2. Wij ... betaalden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    misschien 'De bedoeling was, dat...'


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oef, het is af. Onwijs bedankt iedereen voor de hulp. -strooit pepernoten-
    Het resultaat;
    De disco zou geopend zijn van 22.00u tot 02.00. Uw diskjockey zou op dit feest draaien. Er is ons een korting van 20% op de drankjes beloofd. De portier mocht alleen leerlingen met een leerlingenpasje binnenlaten.

    Slotje mag (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.