• Pretty please? :9~

    Heb dus vrijdag schoolfoto's en het model is echt uit m'n haar, aangezien ik voor de laatste keer begin april naar de kapper ben geweest. Heb daarstraks dan ook een afspraak bij de kapper gemaakt voor morgen, maar ik heb geen idee wat ik met m'n haar wil.

    Heb dus lang, rood haar momenteel met een bles die ondertussen niet meer te zien is, omdat ze te hard gegroeid is. Dusss; het vroegere kapsel van Hayley Williams vond ik altijd heel mooi, maar dat gaat niet bij m'n haar door m'n weerborstels. ):

    Dus iemand andere suggesties?


    Uh
    Neem mijn kapsel, dat is sexy :9~


    Your make-up is terrible

    Deze vind ik leuk :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    Deze vind ik leuk :9~

    Is indeed wel leuk, maar zo'n bles blijft nevernooit liggen bij me. ):

    Euuuuhm, laat je bles terug knippen ofzo ? Of je kan kijken in de boekjes bij de kapper, ik weet ook nooit wat ik wil als ik naar de kapper ga. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Euuuuhm, laat je bles terug knippen ofzo ? Of je kan kijken in de boekjes bij de kapper, ik weet ook nooit wat ik wil als ik naar de kapper ga. ;d

    Mja, het probleem is dat ik naar zo'n kapper ga met tienduizend verschillende kapsters. Heb één keer het perfecte kapsel gehad, maar ik ben er zeker van dat iemand anders het niet meer zo kan knippen. :/

    Ik vind je haar prachtig zoals het nu is ;o -ik heb even in je fotoboek gekeken-
    Ik zou gewoon wat laagjes knippen en je bles weer wat meer doen ? (':


    You're such a mindfucker

    Btw, is dat je echte kleur haar ? :9~


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    Btw, is dat je echte kleur haar ? :9~

    Nee, blondos. :Y)

    Philophobia schreef:
    Ik vind je haar prachtig zoals het nu is ;o -ik heb even in je fotoboek gekeken-
    Ik zou gewoon wat laagjes knippen en je bles weer wat meer doen ? (':

    Nou, die foto's zijn alweer wat ouders, dus m'n kapsel is helemaal niet meer zo. En kappers verpesten het altijd. ):

    Laat een pony knippen! Of laagjes. 8D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    laagjes en weer een bles dan ofzo.
    Try new stuff:)


    Food.