• En voor er verwarring mag ontstaan: Nee, dit is niet mijn overleden omie. Het zou pijnlijk zijn als iemand dat zou denken...En nee, ik wil er niet over praten ook nu. Dit is mijn afleiding even.

    Kaper Crew (Voormalig Kapers aan de Maas) hebben een nieuwe clip met Le Seton (M'n neef Peer of Eric, mag ook), Raelha en Contrast. Het grappige is dus dat een deel van deze clip bij mij thuis is opgenomen - En dat mijn oma er ook in voor komt. En ik vind haar er zo lief op uitzien! :'D Superstar Granny, mayhaps?
    De clown is mijn neef. ... En ik kan begrijpen dat het niet de smaak van iedereen is, maar goed, ik vind het wel grappig om te delen. Ik ben ook geen groot fan, maar vind het wel leuk gedaan.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 5:18 ]


    Til hug og blod.

    euh oke? Beetje vaag.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    't Is niet mijn smaak muziek, maar ik vind het echt geweldig leuk gemaakt! :Y)

    - ik heb wat stukken bekeken, want er staat al muziek hier aan van mijn ouders -

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 17:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    tialdaatje schreef:
    euh oke? Beetje vaag.
    Hoezo is dat vaag?

    Ik ken contrast.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Filettino schreef:
    't Is niet mijn smaak muziek, maar ik vind het echt geweldig leuk gemaakt! :Y)


    -

    Ik vind het symbolisch mooi dat er een clown (= jouw neef, toch?) in voorkomt.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Vind 't wel heel tof eigenlijk!


    To infinity and beyond •

    Butera schreef:
    Ik ken contrast.


    Ken ik jou dan ook? :')


    Til hug og blod.

    Phantomizing schreef:
    Ik vind het symbolisch mooi dat er een clown (= jouw neef, toch?) in voorkomt.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Inderdaad niet mijn smaak muziek, maar wel mooi gedaan (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Warpipes schreef:
    (...)

    Ken ik jou dan ook? :')
    uhu? Denk van niet..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,