• Ik wil dus naar Utrecht - Liverpool, en ja. Iedereen zegt dat het uitverkocht is, maar ik blijf zoeken tot ik kaartjes vind. Maar hier, ..

    "Thomas Cook Sport offer Official Match Break packages to every home game at Anfield. Please click here to book online", wat betekend dat juist? -is dom-

    En kun je eigenlijk met je kaart betalen als het op de site in £ wordt verkocht.. -is nog dommer- hahah.

    (A)


    Some people make the world special just by being in it

    Britt en Tanya hebben jou nodig!


    We'll never be as young as we are tonight

    Die "Thomas Cook Sport Offer Official Match Break" gaan naar elke thuiswedstrijd in Anfield? Klik hier om online te boeken. Iets in die richting.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Die "Thomas Cook Sport Offer Official Match Break" gaan naar elke thuiswedstrijd in Anfield? Klik hier om online te boeken. Iets in die richting.

    Hm, ja maar, weet jij wat ze daar juist mee bedoelen? De match is in Nederland en ja..
    Ik weet, ik doe moeilijk. > < Sorry (;


    Some people make the world special just by being in it

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Hm, ja maar, weet jij wat ze daar juist mee bedoelen? De match is in Nederland en ja..
    Ik weet, ik doe moeilijk. > < Sorry (;

    Nouja, zoals 't er staat :'D Oh en Anfield is het stadion van Liverpool, dus waarschijnlijk gaan zij naar elke wedstrijd in 't Anfield stadion.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Nouja, zoals 't er staat :'D Oh en Anfield is het stadion van Liverpool, dus waarschijnlijk gaan zij naar elke wedstrijd in 't Anfield stadion.

    Hm, ik snap het niet. Tsssss. Ik ben echt achterlijk hé ;D


    Some people make the world special just by being in it

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Hm, ik snap het niet. Tsssss. Ik ben echt achterlijk hé ;D

    Wat snap je precies niet? Ik weet niet meer wat ik uit moet leggen :') Ik ben gewoon slecht in uitleggen..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Wat snap je precies niet? Ik weet niet meer wat ik uit moet leggen :') Ik ben gewoon slecht in uitleggen..

    Ik snap niet wat 't stadion van Liverpool te maken heeft met dit als de match in Utrecht gespeeld wordt die dag..


    Some people make the world special just by being in it

    Ik denk dat dat gewoon bij-informatie is? :') Maar dat ze wel tickets hebben voor Utrecht - Liverpool. - Leest de site nu pas -

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 19:45 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hey, en als het eenmaal is gelukt..
    Doe Dirk dan even de groetjes van me, wil je (krul) <3
    edit: Alsie uberhaubt speelt dan.. met zijn blessure ;__:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 19:45 ]


    ars moriendi

    Happysnail schreef:
    Ik denk dat dat gewoon bij-informatie is? :') Maar dat ze wel tickets hebben voor Utrecht - Liverpool. - Leest de site nu pas -

    Hm, maar weet jij dan toevallig waar ik moet klikken. Op die "click here" is het enigste waar je op kunt klikken.. Dan kom je wel op iets uit waar onder andere de match van Utrecht bij staat, maar iemand zei dat ze denkt dat het te maken heeft met het brengen van vliegtuig en blablabla..


    Some people make the world special just by being in it

    Kuyt schreef:
    Hey, en als het eenmaal is gelukt..
    Doe Dirk dan even de groetjes van me, wil je (krul) <3
    edit: Alsie uberhaubt speelt dan.. met zijn blessure ;__:

    Doe ik met veel plezier! Als het me lukt (': x


    Some people make the world special just by being in it

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Hm, maar weet jij dan toevallig waar ik moet klikken. Op die "click here" is het enigste waar je op kunt klikken.. Dan kom je wel op iets uit waar onder andere de match van Utrecht bij staat, maar iemand zei dat ze denkt dat het te maken heeft met het brengen van vliegtuig en blablabla..

    Ja klopt. Het is gewoon een soort van all-in reis dan denk ik? Die Thomas blabla is gewoon een reisorganisatie? En ze hebben tickets voor thuiswedstrijden, dus geen tickets voor uitwedstrijden. Alleen als je vanuit Engeland met 't vliegtuig naar Nederland gaat. Zoiets?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Ja klopt. Het is gewoon een soort van all-in reis dan denk ik? Die Thomas blabla is gewoon een reisorganisatie? En ze hebben tickets voor thuiswedstrijden, dus geen tickets voor uitwedstrijden. Alleen als je vanuit Engeland met 't vliegtuig naar Nederland gaat. Zoiets?

    Huh maar, als je zo een all-in ticket koopt, en niet met dat vliegtuig gaat, gaat het dan ook niet?


    Some people make the world special just by being in it

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Huh maar, als je zo een all-in ticket koopt, en niet met dat vliegtuig gaat, gaat het dan ook niet?

    Ach weet ik veel :') Ik denk dat je gewoon beter via een NL site een ticket kan bestellen :'D En is 't al uitverkocht, dan misschien proberen op Marktplaats?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Ach weet ik veel :') Ik denk dat je gewoon beter via een NL site een ticket kan bestellen :'D En is 't al uitverkocht, dan misschien proberen op Marktplaats?

    Wtf is Marktplaats? ;D -België hier- En op de site van Utrecht kon ik al van het begin niet, want dan had je een seizoenkaart nodig > <


    Some people make the world special just by being in it