• Hello,

    Ook al word ik pas over twee weken, op 14 september, 17 jaar, heb ik gisteren al mijn verjaardagscadeau gekregen. Het mag dan zo zijn dat ik mee moet betalen aan dit cadeau, maar dat kan me geen hol schelen. Dit schatje, met de prachtige naam Snow White, is dus sinds gisteren in mijn bezit.
    Ik ben zo blij met die boog. Ik denk dat ik zaterdag voor het eerst met haar ga schieten.




    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaaf zeg!
    Alvast gefeliciteerd! Ga je je ook aanmelden bij een vereniging?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wow *Jaloers*
    Zelf wil ik echt dolgraag leren boogschieten maar ik heb er geen aanleg voor :'D
    Alvast gefeliciteerd (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wauw die is prachtig! Ik heb zelf 1 x boog geschoten en we hebben die pijl niet meer terug gevonden. Hij lag ergens in het bos...:Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Comanche schreef:
    Gaaf zeg!
    Alvast gefeliciteerd! Ga je je ook aanmelden bij een vereniging?

    Dank je wel!
    Ik ben al aangemeld bij een vereniging. Vandaag al zes jaar. :X


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Leuk hoor!


    •*• Lululu •*•

    Miuccia schreef:
    Wow *Jaloers*
    Zelf wil ik echt dolgraag leren boogschieten maar ik heb er geen aanleg voor :'D
    Alvast gefeliciteerd (:

    Waarom zou je er geen aanleg voor hebben?
    En bedankt!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wunjo schreef:
    Wauw die is prachtig! Ik heb zelf 1 x boog geschoten en we hebben die pijl niet meer terug gevonden. Hij lag ergens in het bos...:Y)

    Dat had ik afgelopen donderdag, toen schoot ik ook in het bos. Dat was met survivallen.

    @Marlijn Dat vind ik nou ook.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 11:28 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Boogschieten lijkt mij ook wel geinig.


    26 - 02 - '16

    Leuk! Echt een apart cadeau!


    effort never betrays you

    Shwatsonlock schreef:
    (...)
    Waarom zou je er geen aanleg voor hebben?
    En bedankt!


    Ik schoot in iemand's kont :X Die 25 meter van het bord af stond -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Gaaf. Dat is nou een keer een origineel cadeau. :'D Alvast gefeliciteerd!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stoer! Ik kan wel boogschieten maar dat heb ik van mijn ouders geleerd. Ik ben te jong voor de vereniging, daar moet je 14 zijn:(


    Maar gefeliciteerd(Y)


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Miuccia schreef:
    Wow *Jaloers*
    Zelf wil ik echt dolgraag leren boogschieten maar ik heb er geen aanleg voor :'D
    Alvast gefeliciteerd (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Miuccia schreef:
    (...)

    Ik schoot in iemand's kont :X Die 25 meter van het bord af stond -.-''

    Oeps. Maar dat kan toch gebeuren. Moest diegene daar maar niet staan.

    Bedankt voor de felicitaties!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shwatsonlock schreef:
    (...)
    Oeps. Maar dat kan toch gebeuren. Moest diegene daar maar niet staan.

    Bedankt voor de felicitaties!


    *Kuch* Ja iedereen *Kuch* Ik hou het erop dat ik er geen aanleg voor heb :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial