• Ok, ik droomde echt heel random. Ik heb even wat vreemde plaatjes neer gedumpt bij de artiesten die er spontaan kwamen :3

    Nou goed, het begon dat ik, mijn zusje, een vriendin, mijn moeder(denk ik) en een vreemde man samen op vakantie gingen naar het buitenland. En we zaten iin een appartement bij het strand. Heel gezellig enzo. Maar op één of andere manier gingen wij naar het strand, en mijn vriendin ging mee, en mijn zusje ook, en zij toverde vanuit de bosjes op het strand, don't ask, een worst of zoiets vandaan en ze zei als die zichtbaar was zou er zo'n straathond komen. En die kwam en toen gingen ze door het water rennen. En verderop ging opeens iedereen in een cirkel staan want er was iemand dood, en dat bleek The Rev te zijn. En toen ging ik zo naar een tempel en daar was zijn geest en hij zei: "Je moet mijn laatste wens vervullen." En ik knikte zo van, jahooor. "Je moet die antieke kast kopen op de rommelmarkt" En toen gingen wij dat doen, en toen kwamen we aan bij een ijsjesbar, en we konden niet kiezen. Gemeen. En toen was Shimon Moore er, en toen ging ik met hem op de foto, en later realiseerde ik mij dat ik geen handtekening had gevraagd lol. En toen kwamen wij Synyster en M Shadows tegen, en die waren shoppen. En toen werden wij spontaan vrienden. En toen dachten we hey laten we braadworsten gaan kopen. En dat deed ik dan. En toen kocht ik ze, maar toen keek ik naar achteren en toen stond Syn op de rand van het zwembad en hij pleegde zelfmoord omdat ik braadworsten kocht. Maar goed, zijn poging was mislukt. :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    hahahaha jouw droom

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 sep 2010 - 0:35 ]


    SLOAN.

    Hahaha! Geweldig!


    make cake, not war

    Hahaha, zelfmoord plegen omdat je braadworsten koopt. _O_


    All this dampness is damp.

    Dat is heel normaal :Y)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Hahahahahaha! -out- :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sandra, je hebt teveel fantasie. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Arsenal schreef:
    Hahahahahaha! -out- :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    VeraPotter schreef:
    Hahaha! Geweldig!

    @Geesz, I already knew that part of my life. :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.