• Ja, ik heb sinds vandaag word 2007, maar ik heb geen automatische verbetering erop zeg maar, weet iemand van jullie hoe ik dat kan installeren? 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Bedoel je speling controle?


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Ghaha, dat lukt bij mij ook nooit! En dan zet ik de corrector op engels (voor een huistaak of zo) doet hij het niet, zit ik er een paar dagen later mijn verhaal op te typen (in het nederlands) gaat hij alles rood onderstrepen^^ Ik kan je dus niet helpen, sorry!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    PlayMate schreef:
    Bedoel je speling controle?


    Ja, zeg maar, dat hij het in het rood gaat onderstrepen als er iets niet juist is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je moet naar "controleren" gaan, op je werkbalk helemaal vanboven. En daar op klikken. En dan helemaal rechts in je werkbalk staat dan ABC met een vinkje en "Spellings- en grammaticacontrole". Daar moet je op klikken :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Moet ie sowieso al doen? o.o Dat deed ie bij mij althans wel.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Dan moet je in die balk helemaal bovenaan op Controleren kliken dat komt er een nieuwe werkbalk helemaal links in die bals staat dan als het goed is spelling en gramatoca controle suc6


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Stripe schreef:
    Moet ie sowieso al doen? o.o Dat deed ie bij mij althans wel.


    Bij mij dus niet, hij staat er pas vanaf vandaag op en ik gebruik 'm nu dus voor de eerste keer, en als ik een foutje type, expres, gaat hij dat dus niet aangeven.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    CarmineG schreef:
    Je moet naar "controleren" gaan, op je werkbalk helemaal vanboven. En daar op klikken. En dan helemaal rechts in je werkbalk staat dan ABC met een vinkje en "Spellings- en grammaticacontrole". Daar moet je op klikken :]


    Ja, ik heb het, dank je. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    > Opgelost, slotje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.