• Haha, ik lees nu mijn eigen verhalen, degene waarmee ik al heel erg lang niet mee verder ben gegaan, dus ik weet niet meer hoe ze gaan. x] En stiekem vind ik ze best leuk, het zijn verhalen die ik van iemand anders ook zou kunnen lezen. haha x'D

    lezen jullie je eigen verhalen wel eens?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Neen, behalve soms het laatste deel dat ik geschreven heb zodat ik terug weet hoe ik verder moet gaan.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    uhh ja, maar dan heb ik allemaal punten die fout zijn of ik eigenlijk anders had moeten doen (vind ik dan) x'D

    OHMYKAULITZ schreef:
    Neen, behalve soms het laatste deel dat ik geschreven heb zodat ik terug weet hoe ik verder moet gaan.


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    ja, ik ging mijn allereerste verhalen lezen.
    echt komisch is dat.


    Smiling but close to tears.

    ik ben bezig mijn eigen verhaal opnieuw te lezen, het enige wat ik denk is...

    'hmm dit kon anders. Dit kon anders. Anouk! vreselijk! ieul hoe ik eerst schreef!!' das het enigexD
    ik schrijf nu heeel anders dan in het begin


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Meestal kijk ik in welke vorm ik heb geschreven of waar ik ben geëindigd maar echt lezen doe ik niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    whaha, ik wel :Y)
    dan zie ik allemaal foutjes die ik toem maakte en het irriteert me dat ik dat niet eerder zag....


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik lees alleen mijn verhalen terug als ik bijvoorbeeld details uit eerdere hoofdstukken niet meer weet. Die zoek ik dan even op (:
    En mijn oude verhalen lees ik wel eens, maar die staan niet op Q.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jep, mijn oude, heel lange verhaal over hp, dm enzo.. (:
    Dan begin ik bij deel 230 ofzo, (in totaal zo'n 300 delen) ;p


    007

    Soms als ik me heel erg verveel en ik écht niks kan vinden om te doen dat ik leuk vind, dan ga ik mijn eigen verhalen lezen, maar alleen de hele slechte die inactief staan. =P


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Enough schreef:
    Ik lees alleen mijn verhalen terug als ik bijvoorbeeld details uit eerdere hoofdstukken niet meer weet. Die zoek ik dan even op (:
    En mijn oude verhalen lees ik wel eens, maar die staan niet op Q.


    No growth of the heart is ever a waste

    ja hehe, als ik inspiratie nodig heb,
    en gewoon om te kijken hoe ik met toen voelde enzo. You know x'D
    Ik lees altijd dat commentaar terug wat ik onder aan mijn hoofdstukken heb gezet. hehe.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ghahahaha tsja als je niet meer weet waar het over gaat zou ik ook mijn verhalen terug lezen


    It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt.

    Soms.
    Als ik me verveel en me rotzoek achter een story om te lezen en er geen vind.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik doe dat heel vaak! dan zie ik ook atlijd spelfouten enzo en dan verbeter ik het


    Sup n_n