• Ja geloof me maar, hij is lekker én hij zingt goed. Hij is gewoon beter dan Justin Bieber. (krul)
    En ik heb het over de jongen die in het begin zingt he.
    Klik



    En ga niet allemaal zeggen 'Waarom altijd vergeleken met Bieber' Gewoon, omdat bijna iedereen de Bieberfever heeft en de meeste jongeren rond die leeftijd nou niet zó beroemd zijn als hij.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 23:54 ]


    this ring here represents my heart.

    warom word tegenwoordig alles en iedereen vergeleken met Justin bieber? ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    OHMYSE7EN schreef:
    warom word tegenwoordig alles en iedereen vergeleken met Justin bieber? ><


    Precies.
    Maar hij is echt goed! :Y)


    Never wait for perfection, just make it.

    PerSempre schreef:
    (...)

    Precies.
    Maar hij is echt goed! :Y)

    ja ik zeg ook niet dat die slecht is.
    maar warom meteen vergelijken met Justin bieber?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    OHMYSE7EN schreef:
    warom word tegenwoordig alles en iedereen vergeleken met Justin bieber? ><

    Omdat bijna iedereen totally into Bieber is. Ook al is hij nog steeds dat arrogante joch met de baby face. En de meeste sterren rond zijn leeftijd zijn nou niet echt zo beroemd als hij.


    this ring here represents my heart.

    Loveberry schreef:
    (...)
    Omdat bijna iedereen totally into Bieber is. Ook al is hij nog steeds dat arrogante joch met de baby face. En de meeste sterren rond zijn leeftijd zijn nou niet echt zo beroemd als hij.

    en dat is een redden alles en iedereen met hem te vergelijken?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Loveberry schreef:
    (...)
    Omdat bijna iedereen totally into Bieber is. Ook al is hij nog steeds dat arrogante joch met de baby face. En de meeste sterren rond zijn leeftijd zijn nou niet echt zo beroemd als hij.

    hoeso verklaar je hem voor arrogant ? je weet niet eens hoe hij in het echt is ?


    Life is a beautiful struggle

    OHMYSE7EN schreef:
    (...)
    en dat is een redden alles en iedereen met hem te vergelijken?

    Jezus man. Ik vergelijk één persoon met hem man. En daarnaast, ja dat vind ik een reden om met hem te vergelijken. Ik ken namelijk nou niet iemand die nog jong is en al zó beroemd om zijn/haar zangkunsten.


    this ring here represents my heart.

    Resume schreef:
    (...)
    hoeso verklaar je hem voor arrogant ? je weet niet eens hoe hij in het echt is ?

    Dat is gewoon wat ik vind ja (: (krul) Mensen zeggen ook dat ze verliefd op hem zijn terwijl ze niet weten hoe hij in het echt is.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 23:57 ]


    this ring here represents my heart.

    Loveberry schreef:
    (...)
    Jezus man. Ik vergelijk één persoon met hem man. En daarnaast, ja dat vind ik een reden om met hem te vergelijken. Ik ken namelijk nou niet iemand die nog jong is en al zó beroemd om zijn/haar zangkunsten.

    ik heb het ook niet alleen over jouw..
    maar er zijn de laatste tijd alleen maar topics over mensen die met justin bieber worden vergeleken., dus het is algemeen bedoelt, dus je hoeft neit meteen uit je sloffen te schieten ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Loveberry schreef:
    (...)
    Dat is gewoon wat ik vind ja (: (krul) Mensen zeggen ook dat ze verliefd op hem zijn terwijl ze niet weten hoe hij in het echt is.


    hihi ik ben ook niet verliefd op hem.
    maarja jij hebt je eigen mening en ik heb mijn eigen. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Resume schreef:
    (...)

    hihi ik ben ook niet verliefd op hem.
    maarja jij hebt je eigen mening en ik heb mijn eigen. :Y)

    haha ik zei ook niet dat jij wel verliefd bent op hem (krul)
    maar idd jij de jouwe, ik de mijne haha.


    this ring here represents my heart.

    OHMYSE7EN schreef:
    (...)
    ik heb het ook niet alleen over jouw..
    maar er zijn de laatste tijd alleen maar topics over mensen die met justin bieber worden vergeleken., dus het is algemeen bedoelt, dus je hoeft neit meteen uit je sloffen te schieten ><

    Vind je het gek, je laat het klinken alsof ik dat steeds doe en het schande is dat ik hem vergelijk met Bieber. Nou en. Logisch dat iedereen alles met Bieber vergelijkt, hij is nu eenmaal bekend op dit moment.


    this ring here represents my heart.

    OHMYSE7EN schreef:
    warom word tegenwoordig alles en iedereen vergeleken met Justin bieber? ><


    None but ourselves can free our minds.

    Loveberry schreef:
    (...)
    Vind je het gek, je laat het klinken alsof ik dat steeds doe en het schande is dat ik hem vergelijk met Bieber. Nou en. Logisch dat iedereen alles met Bieber vergelijkt, hij is nu eenmaal bekend op dit moment.

    daar zit wat in. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    OHMYSE7EN schreef:
    warom word tegenwoordig alles en iedereen vergeleken met Justin bieber? ><