• En dat ben ik. ^^



    Nee, deze keer geen usernameveranderingen voor mij, maar wel een nieuwe avatar, profiel en signature die laatste twee had ik stiekem al een paar dagen. Allemaal in een Wonderland-jasje, want sinds een tijdje ben ik weer helemaal fan van Alice in Wonderland. (:

    Mijn Mad Hatter-avatar:




    Oké, nutteloos topic, maar ik wilde het even delen. Geven jullie soms ook een persoonlijke toevoeging aan je avatar?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Haha, ik vind hem heel cool. Mijn username plaatje is gewoon Sherlock, met een van zijn fantastische uitspraken c:


    Tijd voor koffie.

    Leuk! :]
    En nee, ik heb deze profielfoto echt al verschrikkelijk lang.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vroeg me al af waarom die opeens een hoed had, maar het is wel leuk (:


    Take risks and conquer your fears.

    Oh, ik hou van Alice in Wonderland! Superleuk! ^^ Ik ga zo eens een kijkje op je profiel nemen. :3
    Nah, ik pas mijn avatar meestal aan als ik iets anders leuks tegenkom - bij Parachutes past ook niet echt iets bijzonders, of zo. Maar nu ik Yoite heb laat ik 'm even staan, want nu matchen ze. ^^ Dus, op mijn avatar staan nu Miharu en Yoite uit de anime Nabari no Ou.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oehh, I like it :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Onwijs leuk!!
    En nee, ik doe niet echt aan persoonlijke toevoegingen aan mijn profielfoto, haha. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het leuk hoe je steeds dezelfde avatar origineel weet te maken (:
    Ik heb heel lang dezelfde profielfoto gehad en dan had ik hem veranderd naar Sneeuwwitje, maar die stond me niet echt aan.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Animus schreef:
    Oehh, I like it :Y)


    26 - 02 - '16

    Heel leuk (:


    16 - 09 - '17

    Leuk ;d.
    Zelf doe ik niet zo gek veel ermee.. in mijn signature staat een quote uit een anime (als goed is Shiki-
    en mijn avatar is Shion en Nezumi van No.6 en mijn profiel is ene mix van 2 animes -Loveless & No.6- en een liedje -Rock sciccors & paper-
    Behalve dat ik die dingen leuk vind zit er niet echt een persoonlijk toevoeging aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, ik geef persoonlijke toevoegingen aan mijn pf. Ik sta erop, haha (:
    Maar anders: neen.
    En ik vind je profiel, avatar & signature heel leuk!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried