• ik zit in de brugklas en ik krijg best wel veel huiswerk en dat zei de huiswerk begelijdester ook .
    nu heb ik eigelijk alleen sávonds tijd voor me zelf .
    Wat zou jij doen als je heel veel huiswerk had ?
    - ales in 1 keer maken of zeg maar stuk vor stuk ?



    Nog wat waar kan ik het reclame forum vinden xD? ?
    Stuur dan ff de link alvast bedankkktttt

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 23:12 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 sep 2010 - 22:03 ]


    hoiokdoei?

    Ik maak het allemaal in 1 keer. Meestal is dat op zondag omdat ik verder simpelweg geen tijd heb.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    OHMYBOOBOO schreef:
    Ik heb niet echt veel huiswerk en ik doe 2 havo -.- dus krijg waarschijnlijk meer dan jou.
    Maar goed, gewoon in 1 keer maken. En als je op een dag niet zo veel huiswerk hoeft te maken, doe je toch gewoon wat huiswerk voor een andere dag? (als je me snapt, want ik snap het niet)
    En vooral niet uitstellen, zoals mij x'D


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik maak/heb geen huiswerk (baby)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Ik maak het allemaal in 1 keer. Meestal is dat op zondag omdat ik verder simpelweg geen tijd heb.


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Ik maak het altijd zo snel mogelijk. Soms moet ik na school sporten, dus dan doe ik het na het sporten.
    Het ligt er bij mij aan wat voor huiswerk ik heb. Als het alleen opdrachten zijn, dan leer ik het in 1 keer. Leerwerk doe ik altijd in kleinere stukken omdat ik het anders niet goed leer.
    Verder zorg ik er ook voor dat ik een goede planning maak zodat ik nooit tijd tekort zal komen. Dat is een tip voor je. Als je in de bovenbouw komt zal je dat hard nodig hebben!


    To live would be an awfully big adventure

    Ik plan het altijd goed in.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zit op een huiswerkarme school, maar als ik toch best veel huiswerk heb doe ik altijd eerst het maakwerk, dan effe een half uurtje op de gitaar en dan het leerwerk.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Eh.. bepalen wat nuttig voor me is en wat niet. Komt er dus op neer dat ik niet al m'n huiswerk maak.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben nu derde en ik geraak klaar op een half uurtje als het moet.
    Ik neem aan dat dat als je eerste jaar bent niet veel meer zal zijn.
    Verder, ik maak het gewoon.
    Wat niet echt nodig is doe ik niet en de andere dingen doe ik 'ongeveer'.(krul)


    effort never betrays you

    Ik zit in de 3e en ik heb nog meer. En metteen maken als ik jou was ben je er maar vanaf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je nu al vind dat je veel huiswerk hebt... :O


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.