• Ik heb dus ruzie met mijn ouders.
    nu kan ik sorry gaan zeggen terwijl ik dat helemaal niet wil.
    Of geen sorry gaan zeggen op kans dat ik morgen niet mag gaan judowen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sorry zeggen en zien dat het gemeend overkomt, dan vinden ze je volwassen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Sorry zeggen en zien dat het gemeend overkomt, dan vinden ze je volwassen.


    Dat vinden mij ouders toch niet. Maar mijn vader heeft gezegd: 'Jij gaat sorry zeggen tegen je moeder.' Maar ik wil dat helemaal niet. Want dan denken ze weer dat ik denk dat ik fout zat. maar volgens mij zaten we allebei fout


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zeg eerst sorry en eis daarna van je moeder dat zij ook sorry zegt?


    Me so good.

    Gewoon doen dan heb je iig geen straf ofzo, doe ik ook alijd ook al wil ik het niet ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ophouden met topics over die ruzie te maken? Ik dacht dat je dat gedicht of whatever ging geven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ophouden met topics over die ruzie te maken? Ik dacht dat je dat gedicht of whatever ging geven.


    Nope, niet meer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zeg dat je je wilt excuseren voor wat jij hebt gedaan maar dat je vindt dat jij niet de enige was die in fout ging. Benadruk dat jij dat vindt, daar kunnen ze dan nogal weinig tegen in brengen.


    effort never betrays you

    Vertel rustig wat je op je hart ligt:
    'Sorry mama, dat ik zo tegen je/u uit viel. Maar ik vind wel dat je op zulke momenten beter niet van die opmerkingen kan maken. Ik ben nu eenmaal gevoelig voor dit soort dingen, en daar kan ik op die momenten niet zo goed tegen.
    Ik doe mijn best om er vanaf te komen, en dat wil ik doen zonder "hulp", ik geloof er in dat ik het kan, en ik vraag jullie om ook in mij te geloven'

    Als ik geen sorry wil zeggen doe ik dat ook niet (krul) Doe wat je zelf wil :')


    -

    Genius schreef:
    Als ik geen sorry wil zeggen doe ik dat ook niet (krul) Doe wat je zelf wil :')

    Stiekem zag ik die jou eknnende al aan komen x'd

    Ik mag morgen ook niet gaan judoën. We hebben examen en ik heb me niet opgegeven en mijn partner waar ik normaal altijd mee samen doe,, wel. En nu mag ik niet met haar gaan.

    Viand schreef:
    Ik mag morgen ook niet gaan judoën. We hebben examen en ik heb me niet opgegeven en mijn partner waar ik normaal altijd mee samen doe,, wel. En nu mag ik niet met haar gaan.


    Oke. Ik heb/had morgen wedstrijd


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is dit nou al het derde topic over die ruzie?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    gwoon sorry zegge,ik bedoel wat verlies je??Als je geen sorry zegt verlies je wel wat


    I´m nothing special.

    sorry zegen
    Ik bedoel je weet dat jij gelijk hebt sorry hoor maar dan maar gewoon schijt aan je ouders mening over een paar jaar ga je denk ik toch het huis uit ^^

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 21:08 ]


    its always the same road,it just go's on and on..