• Het is weer zover, de pepernoten liggen weer in de supermarkt ^^
    Ik vind pepernoten heel erg lekker, maar is dit niet een beetje vroeg? Het is pas september! Het duurt nog twee maanden voor Sinterklaas 'in het land' komt.
    Of ze moeten het het hele jaar doorverkopen (oke, eigenlijk zou ik dan verslaafd raken maarja), of alleen tijdens het echte Sinterklaas.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Heeleee jaar door!!!
    Ze zijn zoooo lekker!!!
    Ja, ik ben pepernoten (en chocola) verslaafd!!!


    'Why shouldn't truth be stranger than fiction? Fiction, after all, has to make sense' - Mark Twain

    Het is altijd rond deze tijd (; De kerstspullen liggen ook alweer in de winkel en dat vind ik dan wel weer te vroeg(action sowieso)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wat zijn pepernoten eigenlijk?(krul)


    effort never betrays you

    Heel het jaar door!
    Maar eigenlijk alleen kruidnoten, want pepernoten zijn vies. ^^

    Maar ik heb van jongens uit mijn klas gehoord twee weken geleden dat ze het raar vonden dat ze nog niet in de winkels lagen, dat ze vorig jaar veel vroeger al verkocht werden dus...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Girasole schreef:
    Het is altijd rond deze tijd (; De kerstspullen liggen ook alweer in de winkel en dat vind ik dan wel weer te vroeg(action sowieso)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wacht, ik hou van kruidnoten!!
    Pepernoten zijn echt ranzig!!! xD


    'Why shouldn't truth be stranger than fiction? Fiction, after all, has to make sense' - Mark Twain

    Allebei lekker!!!
    Ik heb al drie zakken gekocht nu, in totaal xD
    En van andere mensen ook al veel gekocht
    ik = verslaafd (H)
    Ik ga dit jaar gewoon een grote voorraad voor het hele jaar door kopen!!! Ben ik niet slim?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ps. weet iemand hoe ik bij zo'n url het een andere naam kan geven, maar toch het internetadres op kan geven?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Met die chocolade eromheen :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Heey
    ja ze zijn inderdaad een beetje vroeg
    Maar wel heeeeeel lekker
    vooral de truffelpepernoten zijn heeerlijk
    XXXX


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    mijn moeder werkt bij een bedrijf die snoep verkoopt aan de winkels dus ook pepernoten. En als het sinterklaas is wil ik geen een pepernoot meer zien want dan heb ik me helemaal dood gegeten aan die dingen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben denk ik de enige die kruidnoten/pepernoten niet lekker vind(cat)

    Nouja, die chocolade kruidnoten zijn wél lekker:9~


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Nu al ?(cat)


    I could be the smile you don't want

    Ik heb ze al in huis, haha.(krul)


    your eyes are like stars in the night.