• Ja joh, terwijl je loopt moet je voorstellen dat je crush voor je staat. Het helpt altijd als ik denk dat Fernando voor mijn neus staat en ik alleen eventjes sneller moet lopen om tot bij hem te geraken! Hahah. -heeft een hekel aan lopen-


    Some people make the world special just by being in it

    Reassurance schreef:
    Ik heb altijd spontaan last van een enkelblessure met de coopertest. De shuttlerun daarin tegen vind ik wel leuk om te doen.
    /ja ik ben de enige, en ja ik spoor niet.


    nee je bent niet de enige ik vind de shuttlerun ook leuk ^^ en dan spoor ik waarschijnlijk ook niet ;|

    on topic= ik ga het maar eens proberen ;D

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Ach, al ben ik én van de slechtste in lopen, ik doe het liever dan al die andere saaie sporten eigenlijk ;x


    Ik ben gewoon de traagste bij het lopen. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    OHMYBOOBOO schreef:
    (...)

    nee je bent niet de enige ik vind de shuttlerun ook leuk ^^ en dan spoor ik waarschijnlijk ook niet ;|

    on topic= ik ga het maar eens proberen ;D


    en ik vind het ook leuk dus volgens mij zijn er nog wel een paar ;P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik loop beter met muziek en gelukkig mogen we van onze LO-leerkracht onze ipod meenemen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    als je met je mp3 mag lopen, moet je foto's van je celebrity crush erop zetten... terwijl hij er halfnaakt opstaat. het WERKT!!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Cloudburst schreef:
    Ik loop beter met muziek en gelukkig mogen we van onze LO-leerkracht onze ipod meenemen. (:

    Ik loop ook beter met muziek, maar dat mogen wij niet.


    Some people make the world special just by being in it

    Woensdag eens uitproberen met Bill. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Fortune schreef:
    Ik ben blij dat we nu niet moeten lopen met school. ;D

    Die is geniaal:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik ren altijd mee op mijn muziek, de drum vandit lied gaat pressies even snel als 1 stap van mij,en hij is nog leuk ook.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Moet ik misschien toch eens proberen.. We moeten 3.2 km doen op minder dan een kwartier..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CarmineG schreef:
    Moet ik misschien toch eens proberen.. We moeten 3.2 km doen op minder dan een kwartier..

    Nein? Echt? Dat haal ik nooit! ;o


    Some people make the world special just by being in it

    Werkt niet...
    Heb ik wel eens geprobeerd joh, en ook wel eens gedaan alsof er een enorm monster achter me aanzat...
    Nah, ik werd nogsteeds moe. =P
    Ik heb altijd last van mijn knieën als ik moet rennen. ohoh, hoe zou dat nou komen?
    En ik loop in mijn vrije tijd om wat beter te worden zodat ik er wat minder debiel uit zie en een kwartier na de rest aankom bij 1 rondje lopen... en het is best leuk als niemand je uit staat te lachen... :$


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Haha, bedankt joh (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Komt wel van pas bij die Shuttle Run.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.