• Jaa me vriendin wou met mij kerstmis vieren dus ik vroeg aan me ouders dat het mocht maar het mocht dus niet. Dus ik hun gaan negeren enzow. Tot op het moment dat me vader achter me stond en ik was zo tegen een meisje aan het praten en hij dacht dat het die vriendin was en hij zo "Og laat haar dan maar komen" en ik zo "Maar dat is eline niet." hij zo ooh laat het dan maar en ik zo Nee je had het gezegt dus! en ik ging haar derict bellen en nu is ze onderweg. En nu ben ik kei happy want nu ga ik me dus niet vervelen. Enowja hij zo ook nog dat Kerstmis voor Famillie bij elkaar is, is dat zo? nee toch. (;

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 19:19 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Woeps er staat 2 keer goed in de titel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik snap je titel niet, maar leuk voor je dat ze komt =)


    Today will be Girl's Day party with you~

    maaar waarom vieren zoveel mensen het nu al kom op zeg het is morgen en overmorgen kerst waarom begint iedereen dan nu al? ö


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik snap je titel niet, maar leuk voor je dat ze komt =)

    Nou eigelijk was ik ook zowat aan het zeuren tegen hun en nu mag het x)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Eros schreef:
    maaar waarom vieren zoveel mensen het nu al kom op zeg het is morgen en overmorgen kerst waarom begint iedereen dan nu al? ö

    Omdat het kerst avond is en dat vier je altijd savonds.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik was togh niet dat meisje he ? dat asso is

    ISnuggels schreef:
    Ik was togh niet dat meisje he ? dat asso is

    Jawel hahaaa dus dankje Iman je bent de best (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    hahahahha dankjewel ik vind me zelf ook de beste (A) *eigendunk*