• Ik zat zonet ~zoals nu~ op mijn laptop te quizletten.. Ik ging naar beneden om een glas icetea te nemen. Kom ik boven ~met een glas icetea~, zet ik hem neer. Ga ik zitten.. STOOT IK MIJN GLAS OM. En raad eens waar het allemaal terecht kwam? In mij schooltas ~die wagenwijd openstond~, op al mijn boeken & schriften. Oooooooh wat baal ik. Nu zit ik met mijn plakkerige handen dit te typen -.- Lekker zeg, mijn wiskunde is helemaal naar de klote*.

    Ben ik de enige onhandige kneus hier?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    iloveBRITT schreef:
    Oh, dat zou ik echt vreselijk vinden joh. Moet je dan niet alles terug overschrijven? Of ga je lekker met een icetearuikje in je boeken naar school?

    Ik heb het schoongemaakt & ben vandaag zónder ice-geur naar school gegaan. Enkel enkele vlekjes ;s
    Achjeah.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Zo'n dingen gebeuren mij nou ook altijd, dan voel ik me zo ongelooflijk dom.
    Maar ik ben dus niet de enige, :')


    Dead but delicious

    Nee, je bent gelukkig niet de enige -.- x'D Ik had een keer een glas icetea over het toetsenbord, iPod, mobiel en huiswerk heen gegooid -.- Toen was ik boos.
    Ja wie gaat er dan ook muziek luisteren, computeren en hw maken tegelijkertijd? ;X

    Het is niet leuk voor je, maar het is eigenlijk best lachwekkend. :$