• Donderdag hebben voor AK een hele enge Nederlandsleraar die komt invallen. Ik had hem vorig jaar en hij is eeeeeeeng.
    De 1e dag toen we les van hem hadden, had hij een grote snottebel aan zijn neus. Ja, dat zag ik goed, want ik zat vooraan. En hij doet eng met zijn ogen, alsof hij zo flauw gaat vallen.
    En je mag hem nooit tegenspreken, want oudere mensen hebben gelijk(wat soms niet waar is).
    En hij praat over atoombommen enzo.

    Brrr, hebben jullie enge (oude)leraren?

    Wij hebben een oude stinkende leraar o.o

    ik had vorig jaar 2 jaar lang een nederlands leraar wat ook me mentor was, hij leek enorm veel op die ouwe opa uit die saw films ik vond hem doowdeng (A)


    dream, dare, fly!

    Ja ik heb dezelfdeXD omdat ik in dezelfde klas zit(okeee... Domme opmerking) HIJ IS ECHT ENG!!!! GEWOON JE ERGSTE NACHTMERRIE!!!0.o Snottebel... Omg als ik daaraan denk, val ik bijna flauw>.< K ben blij dat ik niet helemaal vooraan zat. K hoop zoo dat ik hem hierna nooit meer heb, k bedoel nog een jaar met creepy snottie, jaa daaag!!


    Ushishishishi~~

    Ja ik heb dezelfdeXD omdat ik in dezelfde klas zit(okeee... Domme opmerking) HIJ IS ECHT ENG!!!! GEWOON JE ERGSTE NACHTMERRIE!!!0.o Snottebel... Omg als ik daaraan denk, val ik bijna flauw>.< K ben blij dat ik niet helemaal vooraan zat. K hoop zoo dat ik hem hierna nooit meer heb, k bedoel nog een jaar met creepy snottie, jaa daaag!!
    MOKVELD!!! IEEEEEUW! Wees blij dat je niet vooraan zat!

    mij nederlands leraar zit altijd met zijn hand achter in zijn broek en dan altijd op z'n plastic koffie stokje te kauwen.. met zijn voeten op het bureau


    Nvt

    mijn ex-bijleswiskunde leraar had het de heletijd over hoe mooi de meisjes wel niet waren. o-o
    En mijn vriendin liep een keer langs hem en hij zei; Hee schoonheid o-o
    Hys eeenngg

    onze leraren stinken maar dit vind ik wel beetje overdreven
    zo eng is die niet
    tis gewoon een gore leraar

    Nou ik heb er wel 1 maar daar krijg ik geen les van aleen soms bij uitval.. Maar ehm hij ziet eruit als Zwerver, en laatst op de ouderavond zaten ik, me ma en me pa in de kantine want daar was de opening. dus me pa begint keihard te lachen, dus ik zo vragen wat er is. zegt hij die docent lijkt op de zwerfer van de appie hein. dus ik meteen keihard mee lachen. want die zwerfer van appie hein hadden we 10 minuten voor de ouderavond nog gezien XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Een docent die ik verdenk van pedofilie ofzo. Hij was een keer stappen met vrienden, kwam hij de nicht van een vriendin tegen. Vroeg hij of zij met hem mee wou naar huis ('t was zijn ex-leerling, kom op zeg!) En daarbij is ie getrouwd, heeft ie 2 kinderen met weirdo namen & vogelspinnen en slangen als huisdier :')
    En hij ging mij raar aankijken en me een soort van begroeten terwijl hij mij volgens mij allang weer vergeten is aangezien ik dit jaar geen les van hem heb.


    Keep it secret.

    Ja, voor techniek... hij is echt heel raar enzo, en heel vervelend. Maar het is altijd zo dat je achteraf niet kan uitleggen waarom hij zo (...) is.


    Als je maar een ananas hebt..

    & mijn mentor is heel aardig enzo, maar als je hem aankijkt kijkt ie zo eng naar je dat je in de lach schiet. Had ik ook een keer, moest een mentorgesprekje doen. Hij keek zo de hele tijd, dus ik schiet de hele tijd in de lach. Op een gegeven moment denk ik; Peter, kijk niet zo eng! En toen keek ie weg O_o XD


    Keep it secret.

    wij hebben ook nhe rare leerkracht ma dan voor zedenleer

    Jha ik heb een enge leraar voor Informatica Muziek en Techniek ... Voor 3 Vakken!! Hy is eggt wng hy geeft nooit .........vyfen(jha zit in de eerste by een rare sgopol dus nu is 5 het hoogst ff) en hy kykt altyd zo eng en hy heeft een enge naam XD John(lol)whuaha met zo een eng brilletje en iedereen op me sgool denkt dat hy pedo is :S


    Bill is lekker.

    Ja, wel vaag maar ook voor Nederlands!
    Een Vrouw BRRRRRRRRRRR
    Ik krijg nou al de rillingen want ze stinkt uit haar mond BRRRRRRRRR
    Daarom, als ik het niet snap vraag ik het ook nooit! WHAHAAHAHA

    Ja man, van Rooij. Toen ze vorig jaar een keer LACHTE keek iedereen zo: O.O
    Ze is nu wel aardiger geworden.. Vraag me niet hoe :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.