• 4 vriendinnen zijn school even zat. Samen nemen ze een paar weken vrij om van een zelfgemaakte vakantie te genieten. Ze gaan overal heen waar ze maar willen en halen de gekste dingen uit.


    Ik weet nog niet helemaal hoe het afloopt maar dat is het leuke aan verhalen;

    What I need are;

    4 meisjes (jongens van mijn part)
    en andere zoals familieleden, mensen die ze tegen komen in landen etc.

    Please fill in;
    ~ Naam;
    ~ Leeftijd;
    ~ Uiterlijk (met foto?);
    ~ Karakter, karaktertrekken;
    ~ Hobby's en extra's;
    ~ Iets wat je zelf nog wil toevoegen;


    The best Is always good enough for me


    Fat chance.

    Ik wil!
    Alleen moet ik nog even denken..
    Hmm..
    Give me a minute!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Ik wil wel! *denkt na*


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik doe een jongen, meisjes komen zo vaak voor.
    ~ Naam; laurens barns
    ~ Leeftijd;17
    ~ Uiterlijk (met foto?);[url=
    http://www.fotosearch.nl/bthumb/DNV/DNV172/07022FRL.jpg]fototje[/url]
    laurens heeft blond haar en helder blauwe ogen waar elk meisje verliefd op kan worden.
    ~ Karakter, karaktertrekken; het is echt een schat van een jongen en de meisjes vinden hem helemaal het einde, helaas zou nooit een van hem zijn vriendin kunnen worden want hij is gay. maar dat vinden de meisjes dus zo geweldig aan hem hij is altijd vrolijk en is altijd wel voor een grapje sirieus doen is voor hem bijzonder.
    ~ Hobby's en extra's; dansen en naar de film gaan uitgaan met vrienden en vriendinnen en voedbal
    ~ Iets wat je zelf nog wil toevoegen;
    hij heeft een super schattig hondje jamy jamy

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 18:48 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 sep 2010 - 18:49 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik wil wel graag een van de 4 meisje spelen.

    Naam; Roos
    ~ Leeftijd; 15
    ~Uiterlijk: Zie deze link: http://whi.s3.prod.lg1x8.simplecdn.net/images/2826795/tumblr_l4spwkwitR1qb0888o1_500_large.jpg?1278032765
    ~ Karakter, karaktertrekken; Roos is een lief meisje die veel met dieren doet. Ze woont op een boerderij en is daardoor heel erg zelfstandig. Ze is aardig, lief en betrouwbaar maar kan soms ook ontzettend kwaad worden.
    ~ Hobby's en extra's; Haar hobby's zijn lezen, dansen, tekenen. Ze zit op yoga en dat beoefend ze ook vaak thuis.
    ~ Iets wat je zelf nog wil toevoegen; Ze houd van chocola en heeft een fruitverslaving op het moment.

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 sep 2010 - 18:49 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Maakt niks uit het liefst een van de jongens die ze in de landen tegenkomen

    ~ Naam; Marc van Fluiting
    ~ Leeftijd;18
    ~ Uiterlijk (met foto?); http://www.shockya.com/news/2009/09/17/david-henrie-is-the-weapon/
    ~ Karakter, karaktertrekken; Hij heeft een verlegen karakter maar is dol op acteren alles wat hij meemaakt uit hij op het toneel
    ~ Hobby's en extra's; Hobby's zijn acteren en waterpolo'en Hij heeft in 2004 meegedaan als danser op het songfestival voor Cyprus waar ze 5de mee werden
    ~ Iets wat je zelf nog wil toevoegen; Zelf niks toe te voegen

    Waarschuw als het verhaal begint en ik erin speel


    Mijn geheim is geheim

    ~ Naam; Avery Clark
    ~ Leeftijd; 16.
    ~ Uiterlijk (met foto?); Pompiedompiedom
    ~ Karakter, karaktertrekken; Lief, aardig, spontaan en betrouwbaar meisje. Is meestal erg hyper, maar als het moet kan ze erg serieus zijn. Voor de rest gaat ze om de droogste dingen stuk en ze kan in alles en iedereen wel iets positiefs zien. Ow en ze is niet echt verlegen. =)
    ~ Hobby's en extra's; Ze acteert en speelt al toneel -zelfde- sinds ze 8 was en ze kan het daarom ook erg goed. Voor de rest houdt ze van uitgaan met vrienden, sporten en ze heeft een zware muziek verslaving.
    ~ Iets wat je zelf nog wil toevoegen; Ze spreekt 7 talen, namelijk Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans en Russisch, en ze heeft een katje genaamd Luna. (Die staat ook op de foto)

    Wil je het melden als het verhaal begint en ik in het verhaal zit? Dankuu. =)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 13:08 ]


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik heb nog een paar mensen nodig voor het echt verhaal
    Interested?

    Je mag ook familie verzinnen van andere rollen :Y)


    Fat chance.

    Naam; Meeke Chase
    Leeftijd; Zeventien
    Uiterlijk; Meeke is een mooi meisje om te zien, dat komt vooral omdat haar schoonheid van nature is. Ze heeft een mooie egale huid die niet speciaal bleek of getint is. Haar blauwe ogen steken erg uit en vallen erg op, dat komt vooral door de kleur en de grote. Verder heeft Meeke blond haar dat tot net onder haar borsten komt, ze veranderd het vaak dus je kan er niet veel over zeggen. Meeke is maar 1.67m groot en wordt daarom vaak voor kleine uitgemaakt, haar een zorg. Ze draagt meestal kleding die meer naar de jongensachtige kant zitten dan naast meisjesachtige, in jurkjes of rokjes zie je haar nooit.
    Karakter; Meeke is eigenlijk een geval apart, ze is erg slim aangelegd maar ze is niet erg volwassen. Ze kan zich gedragen als een kleuter en daarmee is ook erg druk, ze maakt wel graag grapjes en ze maakt iedereen ook aan het lachen. Meeke kan snel en goed met mensen opschieten en ze is erg sociaal, ze heeft ook veel vrienden. Meeke kan je vertrouwen, ze doet nooit wat wat haar vrienden pijn kan doen en daarmee is ze harstikke trouw aan mensen. Ze is erg eigenwijs en bijdehand, omdat ze altijd haar eigen zin wil hebben. Meeke is niet snel boos, ze doet meestal wel haar eigen zin maar altijd met een lach erbij. Mensen kunnen Meeke niet gauw haten omdat een echte schat is, ze is lief en erg schattig en daarme kan ze mensen goed betoveren. Ze ziet er ook mooi uit omdat ze bijna alles in haar uiterlijk mee heeft, van haar ogen tot haar borsten.
    Hobby's; Meeke speelt graag piano, ze kan het niet speciaal goed maar ze vindt het wel erg leuk om te doen. Ook houdt ze ervan om een balletje te trappen, ook daar kan ze niet super veel van maar alleen de lol er om heen al is goed genoeg voor haar. Shoppen is een van haar grootste passies en daarom heeft ze ook altijd veel geld bij, wanneer ze iets tegen komt, moet ze het passen, past het, moet ze het kopen. Wat Meeke wel goed kan is praten, ze praat met haar vrienden als er iets aan de hand is. Het is technisch gezien niet echt een hobby van haar maar ze helpt haar vrienden wel graag.
    extra's; Meeke heeft thuis acht katten, ze is ook een echt katten mens.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol: jongen van 4 vrienden
    naam: Dylan Kilian Alex Noway
    leeftijd: 17
    uiterlijk: Dylan heeft ravenzwart haar dat net boven zijn schouders valt en altijd alle kanten opstaat of juist heel stijl naar beneden hangt, wat zijn huid enorm bleek maakt. Hij heeft lichtblauwen ogen die altijd twinkelen. Dylan is redelijk lang en heeft een dun postuur. Hij draagt bijna altijd een pet en skinnyjeans en nooit een jas ookal sneeuwd het. Ook heeft Dylan een Snakebite. Hij heeft ook een septum, maar die draait hij altijd naar binnen in de buurt van zijn ouders, want die heeft hij zonder toesteming laten zetten.
    karakter: Dylan is een enorm spontane jongen die altijd alles uit het leven wilt haalen. hij maakt snel contact met mensen en schaamt zich nergens voor. Dylan is enorm druk en zingt het liefst dag en nacht. Dylan is een echte waaghals en wilt alles eens geprobeert hebben in het leven. Verder is hij enrom grappig en probeert hij altijd mensen op te vrolijken, want zelf is hij bijna nooit verdrietig. Ook is Dylan enorm eidel en zonder kam gaat hij de deur niet uit.
    hobby's: Dylan staat het liefst elke dag op zijn skatebort of loopt hij met zijn camera rond. hij probeert alles van zijn leven namelijk vast te legen. Ook zingt Dylan bijna 24/7 en is hij niet bij zijn gitaar weg te slaan.
    Extra; Dylan heeft op zijn 16 zijn tweelingzus verloren en heeft darom haar initsale MN op mijn borst getatoeert. Dylan is homo en dat is af en toe wel aan hem te merken ook

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 19:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    heb je nog rollen nodig voor de vier vrienden?
    indien ja:
    naam Louis Loudon
    Leeftijd 17
    Uiterlijk Louis Loudon
    Karakter Louis heeft een grote mond, en houdt van aandacht (vooral van meisjes.) Hij is graag actief bezig en gaat altijd een uitdaging aan. Hij heeft geen schrik voor avontuur en leert graag nieuwe dingen bij.
    Hobby's Surfen, BMX, snowboard, voetbal, kortom bijna alles wat met sport te maken heeft.


    When I was born the devil said damn competition >.<