• AANMELDING QUIZLET QUIZNIGHT!


    Na een half jaar organisatie kunnen we nu eindelijk de Quizlet Quiznight presenteren!
    Het is gewoon een simpele quiznight op Quizlet, om samen plezier te hebben en hopelijk de rest van onze zorgen even te vergeten. Met deze quiznight hopen we ook te bereiken dat meerdere users elkaar wat beter leren kennen, om eventueel echte vrienden te worden.
    Om te zorgen dat alles vlotjes blijft lopen en te voorkomen de ene na de andere user er bij komt, of na vijf minuten weer weg gaat, hebben we dit aanmeldingstopic gemaakt. Als je graag wil deelnemen aan de Quizlet Quiznight, gelieve dan even alles door te lezen, zodat je er meer over te weten komt en je uiteindelijk simpelweg aan te melden.


    HOE MELD IK ME AAN/AF OM MEE TE DOEN?
    Je kan je zowel als groep aanmelden, als individueel. Wat houdt dat precies in? Je kan samen (minimum drie, maximum vier leden) een groepje vormen en je dus als volledige groep aanmelden. Maar je kan je ook in je eentje inschrijven, dan word je op de dag van de quiznight ingedeeld bij andere users die zich ook individueel opgegeven hebben.
    Je geeft via een reactie dus gewoon door dat je graag wil meedoen aan de Quizlet Quiznight. Vermeld duidelijk, dat als je een volledige groep aanmeld, je - je als groep opgeeft en vergeet niet elk lid even op te noemen. Je kan altijd je echte naam of een schuilnaam opgeven, dat is misschien handig om elkaar aan te spreken op de quiznight zelf.
    Besluit je daarna echter om je af te melden? Doe dat dan alsjeblieft nog voordat de datum van aanmelding verloopt, anders gaan we er echt vanuit dat je aanwezig zal zijn op de quiznight. Daarbij gaan wij de groepjes vormen en als we dan alles op de laatste moment moeten aanpassen, wordt het ook weer een hoop prutswerk.
    Als groep kan je - je aan- en afmelden tot donderdag 17 december, 23.59 uur. Individuele deelnemers kunnen zich aan- en afmelden tot vrijdag 18 december, voordat de quiznight officieel zal beginnen.


    WANNEER GAAT DE QUIZNIGHT DOOR?
    De quiznight zal doorgaan op vrijdag 18 december 2015. De quiz zal ongeveer twee uur tot twee uur en een half duren. Natuurlijk schakelen we af en toe een korte pauze in tussen de rondes door.
    We starten de quiz om 19:00!


    HOE ZAL DE QUIZNIGHT VERLOPEN?
    Iedereen komt in een groepje terecht. De Quiznight zal verschillende rondes bevatten, die door de quizmasters Wendy (Ratonhnhake), Sylvie (Thominho) en Jarne (Debbaut) per thema aan bod zullen komen. Hoe lang elke ronde zal duren is onbepaald, omdat niet iedereen even snel is met antwoorden op de vragen of het uitvoeren van iets.


    KUNNEN WE EEN PRIJS WINNEN?
    Nee, helaas kan je geen prijs winnen. We organiseren deze quiznight enkel en alleen voor het plezier. Het enige dat je kan winnen is de eer en hopelijk een paar nieuwe vrienden.


    DEELNEMERSLIJST
    Groepen
    ~ Groep 1
    Vikings ~ Natas
    Sorayaluna ~ Anna
    Ashallayn ~ Froukje
    Utahraptor ~ Felicia


    Individuele deelnemers
    Elvenking ~ Laura
    Negan ~ Amber
    Mignon ~ Lotte
    Sensate ~ Baz
    Scintellare ~ Yuko
    Asher ~ Fanny
    Nixe ~ Grace
    PadilIa ~ Marjolein
    SonOfGondor ~Marleen
    RoyLockhart ~ Femke


    Als je nog enige vragen hebt, mag je die hier altijd stellen of spreek Wendy (Ratonhnhake), Sylvie (Thominho) of Jarne (Debbaut) aan.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 17:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 dec 2015 - 14:50 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    He wat jammer dat ik op weekend ga vanaf vrijdag. Anyways, veel succes aan de deelnemers!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat een leuk idee! Ik moet nog even kijken of ik mee kan doen, want soms spreek ik met vrienden af op vrijdagavonden haha. Maar ik kan het zeker uiterlijk donderdag laten weten!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Kirstein schreef:
    He wat jammer dat ik op weekend ga vanaf vrijdag. Anyways, veel succes aan de deelnemers!


    Ah jammer, maar veel plezier op weekend!


    16 - 09 - '17

    Oh, wat een super leuk idee! Ik ga kijken of ik dan vrij ben en anders ga ik me zeker inschrijven!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan wel. Dus ik meld me als individu aan. ^^

    Jammer dat mijn danstraining om 19:00 begint, anders deed ik graag mee.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jammer aan degenen die niet kunnen.

    Yay aan degenen die het gaan bekijken.

    Elvenking schreef:
    Ik kan wel. Dus ik meld me als individu aan. ^^


    YAY! Onze eerste aanmelding!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik doe mee! En meld me als individu aan!

    Verdorie, ik moet die dag naar stage tot 22:00 's avonds :"c


    26 - 02 - '16

    Ik meld me aan als individu. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Gaaf idee! Helaas ben ik om 19.00 pas klaar met trainen dus ik kan niet meedoen maar ik kom wel even kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zet jullie er straks bij!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ehm, wat is een quiznight eigenlijk?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    Ehm, wat is een quiznight eigenlijk?


    Gewoon een avond om gezellig vragen te beantwoorden over verschillende thema's in een groepje voor vriendschappen en nieuwe kennissen op te doen.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh nee, ik wil erg graag meedoen, maar ik denk dat ik vrijdag niet kan. :c Maar alvast veel plezier allemaal!


    Ik wil een tuin vol egels