• Hoi,

    Mijn vriendje (nu ex-vriendje) heeft het 10 september uitgemaakt na een relatie van ruim 9 maanden. Ik was er helemaal kapot van. Zat diep in de put enzovoort.

    Mijn ex is dus dit schooljaar bij me op school gekomen (kwam van een andere school). Hij heeft daar nieuwe vrienden gemaakt enzo, en 1 ervan is M.
    Ik ken M ook, van school en nog van een vriendin van me. Ik ging nooit echt met hem om enzo. Ik had andere vrienden etc. Ook ging ik nooit met jongens om. Ik was echt een 'vriendinnen'-meisje.
    Maar nu gaan we gewoon met elkaar om. We praten, en hebben soms samen les.

    Ik was op hyves, en begon tegen M te praten. Na echt een berg krabbels enzo kwamen we erop dat M gister bij me lasagne bleef eten (láng verhaal). Dus hij bleef eten. Kregen we allemaal plagend commentaar enzo op school van zijn vrienden. Naja, dat kan nog wel.
    Maar mijn ex, J die deed dat dus ook. Naja, zélf weten.

    Ik had het dus ontzettend gezellig met M gisteren, en we zijn gewoon vrienden. Maar J die lijkt een beetje jaloers te zijn geworden. Want ik wil geen contact meer met hem. Hij heeft het uitgemaakt en flirt nu met allemaal meiden enzo. Lekker zelf weten, vind ik, ik heb er ook niet echt opmerkingen over gemaakt (echter alleen, toen ik hem mailde dat ik geen contact wilde, dat ik misselijk werd van zijn gedrag. En dat werd ik ook). Maar hij stuurde gister een smsje naar M. 'Was het leuk? Niet zoenen voor de derde date he' En nog wat dingen.
    Ik had dus al zo iets van: dát maak ik zelf wel uit.
    En M zegt ook dat hij de opmerkingen van J vervelend vind worden. Dingen zoals: 'M heeft een chick' 'Geen seks hebben voor de derde date' en allemaal van dat soort dingen.
    Ook heeft J tegen M gezegd dat ik condooms in mijn nachtkastje heb. En nog wel meer dingen, zoals hoe mijn fiets eruit ziet enzo, maar dát vind ik niet zo erg. Maar dat van de condooms wel.
    Dus ging ik vandaag naar J toe. Ik zei tegen hem dat ik dat niet wilde, en ook dat we een geschiedenis hadden, maar dat ik hem niet in mijn toekomst wilde. Hij deed ontzettend onverschillig enzo. En ik had ook al zo iets van: Ja, hij zegt nu wel 'dat doe ik niet meer' maar doet het dan toch wel.
    Daarna liep is samen met J naar M toe. Want die staan bij elkaar in de pauze. M en ik hadden afgesproken om samen naar zijn huis te gaan, want we hadden 2 uur vrij. Toen zei M dus: 'Ja, ik kom er wel aan.' J die hoorde dat en zei:' Niet zoenen he, en véel plezier.' Heel erg sarcastisch enzo.

    En toen ik in de les zat kreeg ik een sms van J. 'Waarom heb je me nog op msn als je geen contact meer met me wilt?'
    Het leuke is dat ik J niet meer op msn heb. ><

    Naja, ik vind het nogal stom..
    Bedankt voor het luisteren!

    xx


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wat een gelul van die J!
    Ik zou J geen aandacht geven, dan houdt ie vanzelf wel op -hoop je-

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 17:54 ]


    wth.

    Ja, ik hóop het ook.
    Ik had met M nog wel het plan om gewoon te zeggen 'we hebben gezoend' om J te pesten, maar dát deden we maar niet XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Ja, ik hóop het ook.
    Ik had met M nog wel het plan om gewoon te zeggen 'we hebben gezoend' om J te pesten, maar dát deden we maar niet XD


    O nee, dat moet je zéker niet doen. xd


    wth.

    God, die J heeft seriously geen leven. Of hij is gewoon erg jaloers, natuurlijk.
    Goed van je dat je je niet laat kennen!(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Klootzak.


    make cake, not war

    Ik haat jaloerse mensen, enorm irritant :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Blokken. Wat jij met die condooms wil moet je zelf weten. Better said: wat jij met je leven wil moet je zelf weten. Dat hoeft geen kinderachtige domkop die z'n verlies niet verwerkt je te zeggen.

    En nu heel arrogant: Losah.


    No growth of the heart is ever a waste

    boeiend.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    god ik HAAT jaloerse mensen.. mn stiefma ook.. moge ze allemaal rotten in de diepste pitten van de hel!!


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream