• haha, alweer een relatietopic van mij ;p

    Ik ben bevriend met Rood en met Paars. Blauw hoort daar ook wel een beetje bij.
    In het vorige topic wou Rood heel graag bevriend /alles doen met Paars. Toen voelde ik me best buitengesloten, en ik ben nou niet bepaald hele goede vrienden met Blauw. Dus ik voelde me een beetje een tweede keus. Maar sinds Rood er een dagje niet was ging ik enorm veel met Paars om, en stiekem miste ik Rood helemaal niet. Ik voelde me daar wel een beetje schuldig over, maar ik ontdekte dat ik me veel beter op gemak voelde bij Paars.
    Toen was Rood er weer, en zij ging opeens heel veel met Blauw om. Eigenlijk vond ik dat niet heel erg, want dan kon ik met Paars rondlopen. We hadden veel lol, en gelukkig vond Rood het ook leuk met Blauw. Sinds een paar dagen hebben Paars en ik het gevoel dat we een beetje worden genegeerd door Rood en Blauw (even dat jullie het weten: wie gingen nog steeds heel lief en gezellig met Rood om, en natuurlijk dus ook met Blauw).
    Ze gingen alleen zitten en niet bij ons vriendenclubje en leken alleen maar met zichzelf bezig te zijn. Vroeger heeft Blauw Rood en mij tegen Paars opgestookt. Toen heb ik voor Paars gekozen. Ik ben nu bang dat Blauw alweer Rood tegen ons opstookt. En een ander meisje loopt daar nu ook vaak mee. Soms doen ze heel gezellig tegen ons etc. Maar er zijn van de momenten dat Blauw Rood aanstoot en dan ze dan omkijken naar ons en dan heel arrogant onze kant op kijken.
    Ik wil heel graag bevriend blijven met Rood (en Paars, en een beetje Blauw). Maar ik weet niet zo goed wat ik verkeerd heb gedaan waarom zij alleen maar met elkaar op trekken en af en toe heel verveeld naar ons toe overkomen.
    Wat moet ik doen? weten jullie wat het probleem is?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 19:36 ]


    EGYPTIAN GOD

    Meisjes.. Alleen maar drama af en toe -_-'
    Ik denk toch dat praten de enige oplossing biedt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    Meisjes.. Alleen maar drama af en toe -_-'
    Ik denk toch dat praten de enige oplossing biedt.

    Kijk, dat snap ik nooit.
    Ik denk dat ik dan juist heel hopeloos over kom. En als ze me niet meer aardig vind, dan is dat gewoon zo. Dat is niet om te praten met een goed gesprek.
    En Rood is trouwens helemaal niet zo'n type. Wedden dat ze weer haar wenkbrauwen optrekt?


    EGYPTIAN GOD

    xAMANDEL schreef:
    (...)
    Kijk, dat snap ik nooit.
    Ik denk dat ik dan juist heel hopeloos over kom. En als ze me niet meer aardig vind, dan is dat gewoon zo. Dat is niet om te praten met een goed gesprek.
    En Rood is trouwens helemaal niet zo'n type. Wedden dat ze weer haar wenkbrauwen optrekt?

    Dan laat je haar toch? Ik zou geen vrienden willen zijn met zo'n arrogant kreng, die zich makkelijk laat beïnvloeden door zo'n ander meisje. Mja, je moet zelf beslissen wat je doet uiteindelijk :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Maar ik ken haar al best lang en heb echt superleuke momenten met haar.
    Ik wil zo'n vriendschap niet opgeven door een meisje die er tussenin gaat staan


    EGYPTIAN GOD

    xAMANDEL schreef:
    Maar ik ken haar al best lang en heb echt superleuke momenten met haar.
    Ik wil zo'n vriendschap niet opgeven door een meisje die er tussenin gaat staan

    Ja, een andere oplossing dan praten bestaat er niet volgens mij. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Sjips he!


    EGYPTIAN GOD

    Hoe wilde je ze anders weer normaal laten doen als ze waarschijnlijk niet eens door hebben dat jij je eraan ergert? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Echt wijven zijn bitches.

    als ik jou was gewoon aardig blijven doen en vragen waarom ze apart gaan zitten. en gewoon er eerlijk over zijn.


    Some angels have no wings.

    aah, thanks!


    EGYPTIAN GOD

    And, if all else fails: gewoon met Paars optrekken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eigenlijk, vind ik dat laatste nog het beste. Stel dat opeens Rood weer overgaat op Paars, dan zit ik weer helemaal alleen.


    EGYPTIAN GOD

    Sommige mensen... Zucht.
    Gewoon met Paars blijven omgaan en aardig toen tegen Rood en Blauw. Als zij jou laten vallen- hun probleem.
    Als je weer met je optrekken- alles leuk en aardig. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Sinds een paar dagen hebben Paars en ik het gevoel dat we een beetje worden genegeerd door Rood en Blauw (even dat jullie het weten: wie gingen nog steeds heel lief en gezellig met Rood om, en natuurlijk dus ook met Blauw)

    Dit leest zó raar met die kleuren. O_O =')
    Maargoed, gewoon in hun gezicht vragen wat er is. Dan heb je ook meteen antwoord. Dat is echt het effectiefste. :Y) Succes!


    ars moriendi

    Jezus ik haat dat gedrag toch altijd zo erg. - gosh geweldig rood en paars, haha -


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.