• Ik ga over twee weken naar Berlijn. En mijn duits is zo verschrikkelijk slecht. En ik moet toch echt wel een beetje Duits kunnen als ik daar ben. Ik wil zeg maar een beetje de basis weten. Heeft iemand enig idee hoe ik dat in 2 weken tijd ga leren, want ik heb mijn oude boeken niet meer. Weet iemand misschien een internetsite om snel een beetje duits te leren?

    Help?

    Edit:
    Google ken ik. En ik vind niets fatsoenlijk. De woordjes die ze daar noemen ken ik al.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 15:21 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ga googlen dan. Snel cursus duits ofzo?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat Hageslag zegt, zoek op 't internet, daar is vast wel wat te vinden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Google knows it all! :9~

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 15:17 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Heeee ik ga ook over 2 weken naar Berlijn! En ik spreek écht geen woord duits: boeiend. Duitsers kunnen heel goed engels volgens mijn mammie. x)


    It's time to be happy again.

    Dit vind ik zelf een hele handige site. Verder kan je hier ff kijken, misschien heb je er iets aan?


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Nightingale schreef:
    Heeee ik ga ook over 2 weken naar Berlijn! En ik spreek écht geen woord duits: boeiend. Duitsers kunnen heel goed engels volgens mijn mammie. x)


    Volgens mijn bronnen spreken Duitsers geen Engels, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    (...)

    Volgens mijn bronnen spreken Duitsers geen Engels, haha.


    Haha, ik red me wel. 'Gutentááág, ein Bier bitte'. Komt helemaal goed! x)


    It's time to be happy again.

    Als je half Nederlands half Duits praat, zijn er vast wel Duitsers die je alsnog kunnen volgen..

    En anders probeer je het met handen en voeten werk.. (gebaren dus) dat kan ook nog wel eens helpen.

    Of vraag je Duits leraar of lerares om je te helpen.

    Of loop samen met iemand die goed Duits kan.

    Succes


    It's heavy but you are not the only one

    Esemesje schreef:
    Als je half Nederlands half Duits praat, zijn er vast wel Duitsers die je alsnog kunnen volgen..

    En anders probeer je het met handen en voeten werk.. (gebaren dus) dat kan ook nog wel eens helpen.

    Of vraag je Duits leraar of lerares om je te helpen.

    Of loop samen met iemand die goed Duits kan.

    Succes


    Ik heb al 2 jaar geen Duits meer. En gelukkig heb ik afgesproken met een vriendin die wel Duits kan om samen in een gastgezin te gaan. Maar anders kom ik zo dom over, als zij alles moet vertalen voor mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Haha, ik red me wel. 'Gutentááág, ein Bier bitte'. Komt helemaal goed! x)


    Haha. Ich habe Hunger -wijst naar mond- zullen ze vast begrijpen


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    (...)

    Haha. Ich habe Hunger -wijst naar mond- zullen ze vast begrijpen


    Haha, precies! of je wrijft over je buik: 'Essen!'


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Haha, precies! of je wrijft over je buik: 'Essen!'


    Haha, misschien wordt het straks nog leuk ook.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    (...)

    Ik heb al 2 jaar geen Duits meer. En gelukkig heb ik afgesproken met een vriendin die wel Duits kan om samen in een gastgezin te gaan. Maar anders kom ik zo dom over, als zij alles moet vertalen voor mij.


    Oke dat is hoe je er zelf tegen aan kijkt, maar dat je een bepaalde taal niet goed beheerst is echt geen schande hoor.
    En het lijkt of je al een oplossing hebt gevonden. Een vriendin van je kan Duits en je gaat naar een gast gezin..je hoort daar natuurlijk van alles en wie weet pik je er wat van op, en dat gastgezin moet er ook gewoon rekening mee houden..dat doen ze vast wel..het is immers niet je moederstaal.


    It's heavy but you are not the only one

    Esemesje schreef:
    (...)

    Oke dat is hoe je er zelf tegen aan kijkt, maar dat je een bepaalde taal niet goed beheerst is echt geen schande hoor.
    En het lijkt of je al een oplossing hebt gevonden. Een vriendin van je kan Duits en je gaat naar een gast gezin..je hoort daar natuurlijk van alles en wie weet pik je er wat van op, en dat gastgezin moet er ook gewoon rekening mee houden..dat doen ze vast wel..het is immers niet je moederstaal.


    Haha, inderdaad. Ze moeten gewoon rekening houden met mensen die geen Duits spreken, en dan maar Engels praten ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nightingale schreef:
    Heeee ik ga ook over 2 weken naar Berlijn! En ik spreek écht geen woord duits: boeiend. Duitsers kunnen heel goed engels volgens mijn mammie. x)

    Duitsers kunnen geen woord engels, ik woon er dus ik kan het weten (': Ik kan ook wel duits-praat tips gebruiken:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough