• En, mag ik dat? Ik vind van wel hoor.

    Ik heb daarnet een pakketje uit Amerika ontvangen. En toen ging ik het openen. En toen was er zo leuk 2 tijdschriften over Avenged Sevenfold. [echo; avenged sevenfold, avenged sevenfold] Ééntje is de Total Guitar, die wel te koop is in Nederland, lol, maar hij kostte 10 euro, en ik was niet van plan die te kopen. Maar goed, die kreeg ik toen. En die andere is Avenged Sevenfold special van Revolver, die niet te koop is in Nederland. Omg, so much sexyness in one magazine. It heeft like zo veel pagina's over alles, en hoe de band is opgezet, en foto's toen ze nog geen tattoos hadden. Een paar dedication pagina's voor de dode drummer, en zijn ouders aan het woord. Dramatisch. Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat de dood van The Rev;drummer, misschien allemaal is gepland... Nouja. Ik ga het maar niet quoten, want dan kun je miljoenen pagina's verwachten. Maar goed. Ik wou even blij zijn.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ken de band niet, maar ben blij dat jij blij bent. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    Ik ken de band niet, maar ben blij dat jij blij bent. (:


    Bedankt :Y)
    Hoe kun je ze nou niet kennen?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Happy for you:)
    Ik ken ze niet,
    maar ze zullen vast wel goed zijn(:


    Food.

    Ik ben blij dat jij blij bent!


    It's time to be happy again.

    Happy for ya, (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik zeer blij voor je zijn :9~


    SLOAN.

    Synyster schreef:
    (...)

    Bedankt :Y)
    Hoe kun je ze nou niet kennen?

    Wel van gehoord, maar ik luister de nummers niet en ken de nummers ook niet. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Leeeeeuk! :9~ -jaloers-
    Ook al ken ik de band idd niet :')


    Hope goes lost but never dies.