• Afgelopen zaterdag (Verzoendag) hadden wij familiedag (En dat was leuk, want we gingen naar de efteling!^^), maar de vriendin van mijn broer ging ook mee. En die waren samen best wel klef. Nou, ik was dus min of meer alleen, want de rest kende ik niet. Ik ging wel proberen contact te maken en zo, maar die kinderen wilde niet, denk ik! (Hoe zielig ben ik dan?:'D) Dus was ik alleen. Ik heb toch wel vet veel plezier gehad en zo hoor, maar opa en mama gingen foto's maken. Daardoor sta ik er steeds alleen op! Zie mij even zielig zijn.

    Gezellig hè, zo'n familiedag.(cat) Enige vorm van herkenning misschien?:Y)


    everything, in time

    Agos, arme Marleeeen!


    Your make-up is terrible

    Ow. Dat is niet leeuk. Ik leef met je mee (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    als ze bij mij familie dag willen doen dan mogen ze het hele land afstuimen want ze wonen overal en nergens serieus.. te groot familie.. maar in oktober gaan we best wel met een groot groep van de familie naar Slagharen..

    of wel vaker met 2 gezinnen erheen [die van ons en me zus..] dus ehm tot zo ver ons familiedag?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Awwwshh, dat is echt zielig voor jou! :'D
    Haha wij hebben thuis al niet eens familiedagen,
    dus nee. Ik herken het niet hehe. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    @ Nikki;
    Hih, maar kijk, op de tweede foto lach ik! Wel plezier.(: En bij de derde, moest ik wachten op mijn broer en zijn vriendin. Want die gingen in de bobslee, dat vind ik zo saai. Dus moest ik heel zielig alleen wachten.

    @ Boredom; Danku, dankuwel voor uw medeleven.:Y)

    @Amistad; Ja, dit was ook niet echt MIJN familie. Dat was 'achter-familie' zeg maar.:'D We waren met 47 mensen.


    everything, in time

    aaaah, *leeftmee*
    Ik ga zaterdag naar de efteling. (krul)

    Maar met mijn familiedag ook heuwr, alleen gingen we toen bij iemand in de tuin zitten.
    En ik zat ook maar n'beetje lonely.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ahhh!

    Ik had één keer een familiedag, en we gingen niks doen, mensen gingen alleen voetballen en super oude filmpjes kijken. Er was alleen één aardig meisje uit Duitsland dat was aangetrouwd, maar ik zat ook bijna de hele tijd lonely...
    Echt stom die familiedagen!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Gosh dat is echt wel zielig.
    Maar ik vind de efteling al helemaal niet leuk dus ik zou me echt doodt vervelen.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 17:07 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik snap je wel ongeveer. Met de helft van mijn vaders kant lig ik helemaal overhoop. Ik kan die aso's wel schieten. Mijn moeders kant is wel lief enzo. Maar ik ben 16 en de jongste na mij is 22 en de rest net onder de 30 of rond de 50, dus het leeftijdsverschil is altijd heel groot geweest. Het wordt nu langzaam aan wat minder, omdat ik ouder wordt. Helaas wordt ik nog steeds behandeld als een 3jarige.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 17:07 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Aaah!
    Nee, ik heb gelukkig altijd mijn zus nog._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eh.. wij hebben geen echte familiedagen. Heeft te maken met het feit dat onze familie op minstens 3 werelddelen te vinden is.


    No growth of the heart is ever a waste