• Mijn papa. Ik vind het echt not done. Ik ben dus al van 1u deze middag thuis en mijn mama is terug naar Belgie voor een week of langer dus zit ik helemaal alleen. Ik heb wel nog mijn hondje maar die stinkt zo ontzettend erg dat ik haar niet in mijn buurt wil momenteel. Wel, back to the point. Mijn papa komt dan eindelijk thuis, nu is het wat vroeger dan normaal. Normaal is het 7 à 8 uur. Zegt hij 'Hoi laurtje, ik moet weer weg.' Kruipt hij in zijn grot -bureau- en gaat hij videoconferenties houden voor zijn werk tot 9 à 10 uur. Ik vind het echt not done dat hij dat doet want ik & mijn mama zijn enkel mee verhuist om meer bij hem te zijn. Op zo'n dagen vraag ik me echt af waarom ik uberhaubt mee verhuist ben. Zo is het al weken lang.
    Een beetje steun ? ;(


    Edit ; ik wil jullie allemaal bedanken ! Ik heb er met hem over gepraat en nu hebben we samen gezellig gegeten met zijn 2 en gaan we straks op mijn Xbox Modern warefare spelen. Echt, onzettend bedankt allemaal voor jullie advies & steun ! Nu nog zien hoe lang hij het kan vol houden.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 20:19 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    Eh praat erover ;) En je kan je hondje wassen met speciale hondenshampoo dan stinken ze niet. het is misschien niet echt leuk werk maar dan stinken ze niet meer ;)d :)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 18:10 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    helemaal eens met hierboven ^^


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Decoration schreef:
    Eh praat erover ;) En je kan je hondje wassen met speciale hondenshampoo dan stinken ze niet. het is misschien niet echt leuk werk maar dan stinken ze niet meer ;)d :)

    Dat gaat niet want hij heeft geen tijd (cat) & ze heeft iets aan haar huid dus moeten we met haar naar de dierenarts en kunnen we haar best niet meer wassen tot dan ;x


    We're hiding behind skin that's too tough

    Dat is klote. Die van mij was - voor m'n ouders scheidden op m'n achtste - een paar weken thuis, voor hij weer een maand naar het buitenland vertrok.
    Ja, gek dat ik er ook zo'n goeie band mee heb -kuch-.

    Als je de kans ziet, praat er met hem over.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 18:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Stel eens aan je moeder voor samen met haar met hem te praten?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    Stel eens aan je moeder voor samen met haar met hem te praten?

    Maar zij is weg ;s & ze zou nooit zo iets tegen hem zeggen ;x


    We're hiding behind skin that's too tough

    je maakt het ons wel moeiluk (N)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nadineex schreef:
    je maakt het ons wel moeiluk (N)

    Sorry :X Ik zal braaf luisteren


    We're hiding behind skin that's too tough

    Heatherfield schreef:
    Stel eens aan je moeder voor samen met haar met hem te praten?


    All this dampness is damp.

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Sorry :X Ik zal braaf luisteren


    goedzo (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Gewoon tegen hem zeggen, hij moet het toch weten? Hij moet tijd maken voor zijn gezin. Oké geld moet er ook verdient worden natuurlijk, maar daarvoor moet die toch niet tot 10 ineens beginnen te werken?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hmm, mijn pa had vroeger ook van die dagen, maar ik heb echt letterlijk tegen hem gezegd, papa kom vaker thuis, of ik wil wat meer leuks met je doen. Want ik mis je zo heel erg, en toen deed hij dat ;3


    SLOAN.

    Stijltang schreef:
    Hmm, mijn pa had vroeger ook van die dagen, maar ik heb echt letterlijk tegen hem gezegd, papa kom vaker thuis, of ik wil wat meer leuks met je doen. Want ik mis je zo heel erg, en toen deed hij dat ;3

    Maar het probleem is dat hij er in het weekend de laatste 3 weken wel is en ons mee neemt naar plekjes in duitsland ;x Dus als ik tegen hem ga zeggen dat ik hem vaker wil zien dan zeik ik zo ;x Maar ik zou gewoon willen dat hij elke dag toch nog met ons samen zou avond eten enzo, ik heb hem meer nodig na een schooldag dan in het weekend ;x Ja,ik ben een echt papaskindje maar ik ben ook gewoon bang dat het weer zoals vroeger gaat worden toen hij altijd uit huis en in het buitenland aan het werken was en toen ik soms weken hem niet zag. Ik heb het echt moeilijk sinds ik in een nieuw land woon en alles nieuw is. Wilt hij niet eens met mij naar de dokter omdat ik niet alleen kan omdat mijn duits niet goed genoeg is. Ik ben gewoon doodsbenauwd dat alles weer word zoals vorige jaren. Hij was er al 5 jaar lang niet op mijn verjaardag en dat haat ik want mijn bday is mijn favoriete dag. De tijd dat ze staakten bij zijn vorig werk was hij weken niet thuis, maar de tijd daarna was de mooiste van mijn leven omdat hij 2 maanden thuis was. Maar ik voel me zo een zeiker als ik dat zou zeggen want hij is er dus wel in het weekend ;x


    We're hiding behind skin that's too tough

    Meh, mijn papa is altijd op reis!

    In 2007 => Maand naar Thailand. => Naar een trouw van een vriend.
    In 2008 => 5 weken Vietnam. => Vietnam helemaal uitfietsen.
    In 2009 => 2,5 maanden naar Afrika. => Parijs-Dakar helemaal uitgefietst. Ben wel trots op 'm dat hij de eerste Belg ooit is dat het uitreed maarja.
    Nu 2010 => 2 maand naar Zuid-Amerika om de Andes-Trail te fietsen. Normaal duurt het 4 maand in totaal maar hij gaat het in 2 delen doen. Hij is er nu al van 2 augustus tot nog 1 oktober, bijna thuis dus, eindelijk.
    In Februari 2011 zou hij naar Kambodja gaan om te fietsen voor waarschijnlijk ook weer een lange tijd! O.o

    En door dat allemaal zijn wij al 5 jaar niet meer op reis kunnen gaan in de grote vakantie omdat al zijn vakantie dagen dan op waren ofzo? Ik weet het niet. Maar volgend jaar kunnen we dan toch eindelijk eens op vakantie met hem, eindelijk nog een keer. Ik snak en snakte ernaar om nog eens uit dit Belgenland te gaan want ik werd hier echt gek. Dus Spanje deed me deugd dit jaar. Ik was gegaan met mama, tante en 2 nichten dusja. Omdat papa toch niet kon. Als ik dit jaar niet was weggeweest had ik waarschijnlijk gek geworden. O.o
    Ik word er gek van dat hij zich al die reizen kan permiteren en ik snak ernaar om de wereld rond te reizen maar dat gaat niet zomaar. ><'
    Ochja... Je bent dus echt niet alleen met zo'n papa. Ik hou wel van mijn papa maarja het is gewoon hatelijk...

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 19:01 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het wel erg voor je hondje ;(

    Voor jou ook hoor :'D maar oko voor je hondje ;d

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 19:04 ]


    None but ourselves can free our minds.