• Eeuh, ik had een suggestie.x']
    Ik heb het idee gekregen van Bomm, dankjewel ! Over die vertrouwingspersoon. Niet dat ze er wat van weet, maar goed.xd Nu had ik dus in gedachten..;
    Kun je voor het forum een topic onbekend aanmaken? Zonder dat iemand weet dat jij het hebt gedaan ofzo xD. Voor gastenboeken, reacties lijkt me dat niet zo handig. Maar wat vinden jullie ervan?


    ok

    Leuk alleen weetje dan niet als iemand loopt te schelden of de hele tijd SEKS aan het roepen is wie dat dan is.' Maar verder wel vet! Zo kan je ongestoord een TH-Hater zijn9Niet dat ik dat ben hoor)

    Leuk alleen weetje dan niet als iemand loopt te schelden of de hele tijd SEKS aan het roepen is wie dat dan is.' Maar verder wel vet! Zo kan je ongestoord een TH-Hater zijn9Niet dat ik dat ben hoor)

    Nee, daarom bedoel ik dus ook. Dat is niet handig voor gastenboekberichte, fotoboekberichten, priveberichten, reacties enzovoort XD Alleen als je een topic opent?


    ok

    Ik snap 't niet x']


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik snap 't niet x']

    Soms willen mensen iets bijvoorbeeld kwijt ofzo, en maken daar speciaal een nieuw account voor zodat niemand te weten komt wie het is. Dus toen bedacht ik; Misschien is het een idee om onbekend een topic te openen ?


    ok

    (...)
    Soms willen mensen iets bijvoorbeeld kwijt ofzo, en maken daar speciaal een nieuw account voor zodat niemand te weten komt wie het is. Dus toen bedacht ik; Misschien is het een idee om onbekend een topic te openen ?
    Ik vind het wel een goed idee, maar.. idd er zitten wel veel risico's aan en het zal de mods meer werk kosten de boel in de gaten te houden.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ohh nu snap ik 't wel. Tis wel een goed idee. maar zo kunnen mensjes gaan schelden.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)Ik vind het wel een goed idee, maar.. idd er zitten wel veel risico's aan en het zal de mods meer werk kosten de boel in de gaten te houden.

    x.

    Hmmm, als er dan een verkeerd topic geopent word, kunnen die altijd gemeld worden en verwijderd worden, toch ?
    Of misschien kun je dan ook instellen, dat je per week maar 1 keer onbekend een topic openen kan..


    ok

    Nee hoor, dat gaat er niet komen. Dat zorgt er alleen maar voor dat mensen anoniem kunnen schelden enzo.


    Dit is mijn signature...

    Maar zal je er niet voor kunnen zorgen dat de gewone leden het als anoniem zien, maar dat de moderators het wel kunnen zien?


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Maar zal je er niet voor kunnen zorgen dat de gewone leden het als anoniem zien, maar dat de moderators het wel kunnen zien?

    Ja, dat is wel een goed idee. En wie gaat er nou schelden op een topic =,=' En daarnaast, het kan maar 1 keer per week ofzo.xD En daarnaast.xD Wat Twemo zei, dan kunnen alleen de moderators het ziet, en de gewone leden niet ?


    ok

    nee zeg!
    ik denk dat het fijner is om te weten tegen wie je het zegt

    nee zeg!
    ik denk dat het fijner is om te weten tegen wie je het zegt

    Nee, maar stel je voor. Je wilt een topic openen zonder dat iemand weet dat jij die topic hebt geopent. Bijvoorbeeeld je hebt net iets ergs meegemaakt. Of je wilt iets kwijt ?
    Dan wil je toch niet dat iedereen weet dat jy het bent.xd


    ok

    Hm, ja daar stel ik die persoon voor in. En trouwens iedereen heeft hier bijna wel een dubbel account. ;)

    neen , want als er dan iemand een piek op iemand heeft zet die gewoon de naam er user er en kan zich gewoon laten gaan , niet de bedoeling duss..

    neen , want als er dan iemand een piek op iemand heeft zet die gewoon de naam er user er en kan zich gewoon laten gaan , niet de bedoeling duss..


    Maar dan kunnen de moderators hem/haar toch bannen?

    [/slim]