• dus...je mag geen reclame maken in iemands gb. Maar hoe kom je dan in godsnaam aan voldoende lezers? Ik bedoel...als je een topic maakt bij Promotie heb je mss 2 lezers (of het verhaal kan gwn slecht zijn maar daar gaat het nie om) want ook niet iedereen kijkt bij Promotie Oo
    En nee...wat in de spotlight zetten, is toch denk ik net wat geldverspilling

    gewoon rustig afwachten.. Ik heb ook geeen reclame gemaakt.. en somige van mijn quizen worden al gelijk de eerste dag meer als 30 x gemaakt.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    orginele titel veel quizleten van die serie

    je heb nu de shoutbox dara mag je toch reclame in zetten ^^


    Nvt

    je heb nu de shoutbox dara mag je toch reclame in zetten ^^
    ik bedoel dazn om een quiz te maken ofzo dan he


    Nvt

    Weet je hoe dat komt XD
    Als je veel series hebt, en verschillende lezers van die serie, sta je meestal als vriend bij die gene en weet die gene wanneer je een nieuwe quiz maakt.
    Dus als jij een nieuwe serie begint, deel 1.
    Zullen veel mensen van al die series bij elkaar die nieuwe serie maken .XD
    SNAPJE?


    ok

    Weet je hoe dat komt XD
    Als je veel series hebt, en verschillende lezers van die serie, sta je meestal als vriend bij die gene en weet die gene wanneer je een nieuwe quiz maakt.
    Dus als jij een nieuwe serie begint, deel 1.
    Zullen veel mensen van al die series bij elkaar die nieuwe serie maken .XD
    SNAPJE?

    als je maar 1 serie hebt, schiet het ook niet echt op he xD

    Als mensen goed kunnen schrijven.. dan komen anderen er vanzelf wel achter:) soms duurt het wat langer.. soms gebeurt het heel snel..

    enigste oplossing is geduld hebben [of heel veel gedl uitgeven xD aan spotlight]


    Wie du mir, so ich dir.

    Goede verhalen schrijven, je verhaal in de 'Spotlight' zetten, de shoutbox. En als dat je niet genoeg lezers opleverd is dat k*t voor je, maar meer kun je er niet aan doen.


    Bored.

    Zet het woord sex in je titel, somige mensen kicken daarop :D

    Zet het woord sex in je titel, somige mensen kicken daarop :D

    Whaha, Chiaar weer in actie >.< Maar je hebt wel gelijk hoor ^^


    Bored.

    (...)
    Whaha, Chiaar weer in actie >.< Maar je hebt wel gelijk hoor ^^


    Hah tzal wel zijn =D
    Ja maar kheb wel gelijk, sommigen kicken op:
    *Sex
    *Prostitute (ofhoejehetookschrijven wilt)
    *TC
    Kortom heel wat versekste mensjes op quizlet x'd

    Ik heb ook 3 serie's maar bij mij lezen er ook nie veel.. nu lezen er een stuk of 4/5 1 serie maar dei andere 2 worden nie gemaakt:(

    ik kom nu ook niet echt aan veel lezers !!
    als ik 1 lezer heb op 1 dag mag ik blij zijn
    X x

    Ik zet zelf nooit in de spotlight, besteed me beltegoed wel ergens anders aan. 8) Het komt ook dat er steeds meer serie's komen, en daarom minder mensen zijn die andermans verhalen maakt. Dat merk ik tenminste. Toen ik voor het eerst aan quizlet deed had ik een serie, en die werd wel goed gemaakt .. maar als je nu een serie maakt, word het best weinig gemaakt|:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Hah tzal wel zijn =D
    Ja maar kheb wel gelijk, sommigen kicken op:
    *Sex
    *Prostitute (ofhoejehetookschrijven wilt)
    *TC
    Kortom heel wat versekste mensjes op quizlet x'd


    Aowjaa! Dat ken ik ><


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]