• De cover.
    Foto's in het blad; klik.
    Klik.
    Klik.


    Wat vinden jullie?
    Ikzelf vind Bills haar echt helemaal niks, 't is mij te mannelijk. Maar als hij zich er goed bij voelt zal ik maar niet meer moeten zeiken.
    Zijn kleren daarentegen gaan wel weer de goede kant op. :9~


    Edit: Filmpje.
    Met dank aan Stripe. ^^

    Bron: THwonderland twitter.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 22:30 ]


    Scream for mercy!

    Kuyt schreef:
    Te mannelijk..?
    Hij is toch ook een man? :')


    Ja, maar ik haat mannelijke mannen. (Om wat mee te doen/hebben) Wat tussen z'n benen zit mag man blijven maar de rest wil ik graag altijd zo verwijfd mogelijk. Rare tik van me.


    Scream for mercy!

    Persoonlijk vind ik het drie keer niks.
    Bill ziet er op vreemd uit, ik vind z'n kapsel walgelijk en zijn gezicht is me momenteel ietsje te ver ingevallen. Dat dunne stond hem goed, maar dit is niet meer mooi.
    Tom aan de andere kant geeft me een gesloten idee. Afstandelijk, minachtend bijna. Maar dat is mijn indruk hé.
    Ook Bill's make-up vind ik too much. Vooral bij die foto in de gang.
    De opstelling van de foto's is prachtig en iets meer vet op Bill's botjes zou geen overbodige luxe zijn.
    Ik heb de Kaulitz twins leuker, beter en gezonder op foto's zien staan.
    Dat ligt niet aan de kleding, en niet aan de fotograven, maar naar mijn indruk ligt dat volledig aan de jongens zelf.
    Maar aangezien ik niet meer actief ben in de Tokio Hotel fan wereld kan ik misschien maar beter mijn smoel houden. Ik bedoel dit op geen enkele manier als een belediging voor de fans of de Jungs. Ik geef slechts mijn menselijke, waarschijnlijk ook bevooroordeelde mening.


    Fuck the world, I don't care.

    Bill zier er raar uit maar toch mooi... (hoe speelt hij dat toch klaar om met alles mooi te zijn??)

    Tom ziet er natuurlijk weer eens ubersexy uit. Ik was BTW al opzoek naar foto's van die shoot...


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Seel schreef:
    he bah.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind ze er echt heet uitzien. En wat Beelzebub zegt, ik vind mannelijke mannen leuk, maar als ze verwijfd zijn heb ik daar ook absoluuuuuut no problem mee :9~


    s[he] be[lie]ve[d]