• ik had in den haag een of ander feest van mijn oma.
    het was wel leuk opzich,
    leuker dan ik verwacht had in ieder geval (A)
    -bij de receptie die mijn oma gaf, werd ik suuuper vaak aangesproken van: "hoi, jij bent toch een kleinkind van .." "jaa! klopt.." *ik dacht ondertussen; ken ik jullie?* en dan gaan ze zo'n heel lulverhaal vertellen van dat ze super veel van je weten enzo en dan weet je niet eens wat voor "band" mijn oma/opa met die persoon had, haha x'D
    altijd leuk 8D

    vandaag ging ik naar een of andere winkel om voor nieuwe spitzen te kijken,
    en toen kwam ik daar en toen kwam dat mens eerst tot de conclusie, dat alles zeer deed aan mijn voeten. -serieus, ik kon dat wijf wel door de kop knallen. Vraagt ze aan mij, of de spitzen die ik toen aan het passen was, pijn deden. Dus ik zeg dat het zo was, want ze vroeg er toch om? Zegt ze iets van: "jij hebt wel overal pijn he?" maar ik ben ook daarheen gegaan omdat mijn poten echt zeer doen onder spitzenles.
    Naja, nadat ik zowat alle spitzen heb aangehad,
    toen kwam ze pas tot de conclusie dat mijn voet allemaal ontstoken plekken heeft. (bij de gewrichten van sommige tenen)

    en dus.. mag ik zeker 1 maand (en langer..*ongeveer 3 maanden*) niet op spitzen staan..
    serieuss; dat was toch best wel een schok. ;x
    omdat ik in maart al een examenles heb, inclusief spitzen, en als ik dan eerst 3 maanden niet op die dingen ga staan, dan gaat dat echt niet goed komen hoor (cat)

    naja,
    toen we daar weggingen was ik dus helemaal sad enzo (cat)
    en toen gigen mijn moeder nog even de stad in, want dat zouden we sowieso nog gaan doen,
    en toen heb ik nieuwe kleren gekocht, en dat vrolijkte me wel op, haha, raar iig ;x

    maar dan nog;
    toen ik daar zat, was ik echt even bang voor mijn toekomst ;x
    -wat ik serieus nu ook wel nog ben, want stel; ik zou gewoon doorgegaan zijn op deze spitzen, dan zou ik een enkel kunnen krijgen, die op slot blijft zitten. Dus dat zou voor mij zijn; byebye danscarriere (cat)-

    dus mijn weekend was wel leuk, tot vandaag haha ;3
    hoe was die van jullie? ;3
    xx

    Da's best wel balen van die spitzen!
    Hopen dat het snel geneest. :x
    Maar mijn weekend was dood. Ik heb wat kleding gekocht en voor de rest heb ik geschreven, gelezen en tv gekeken. _O_


    wth.