• Sinds er een nogal ernstig voorval is gebeurd bij leerlingen van het 3de bij ons op school, is er een uitdrukking ontstaan die tegenwoordig heel veel mensen die ervan weten, gebruiken. 'Ik breek tenminste niemand zijn been als ik dronken ben.' Hahahaha. :')

    Is er bij jullie op school ook een uitdrukking gekomen vanwege een gebeurtenis? (':


    Only losers can act the way you do

    Whahaha. Nee XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maar dat was best wel een erg incident kan ik me herinneren van je andere topics...

    Maar wij hebben niet echt zo'n uitdrukking, één jongen zegt soms 'ik pleeg tenminste geen zelfmoord' maar iedereen (ikkk) is dan altijd best pissed op hem omdat dat nogal gevoelig ligt...

    Oh, en de jongens zeggen altijd zomaar GAY en tachiekardie(fzuw), maar ik weet niet of dat meetelt, want dat slaat echt nergens op... ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    Maar dat was best wel een erg incident kan ik me herinneren van je andere topics...

    Maar wij hebben niet echt zo'n uitdrukking, één jongen zegt soms 'ik pleeg tenminste geen zelfmoord' maar iedereen (ikkk) is dan altijd best pissed op hem omdat dat nogal gevoelig ligt...

    Oh, en de jongens zeggen altijd zomaar GAY en tachiekardie(fzuw), maar ik weet niet of dat meetelt, want dat slaat echt nergens op... ^^
    Het was een heel ernstig incident, maar ik vind het gewoon grappig dat er 'uitdrukking' is voortgekomen uit dat incident en dat echt heel veel mensen die gebruiken :'D

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 18:40 ]


    Only losers can act the way you do

    Nee, niet echt (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik wil waten wat er gebeurd was? (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Ik wil waten wat er gebeurd was? (cat)
    Lees dit en dit(een kleine aanvulling, afloop) (krul)


    Only losers can act the way you do

    Door de jaren heen werd er wel een oude 'spreuk' gebruikt hier bij ons.
    'Je weet toch waar je doof van wordt?' -Stel je dit voor in plat, Belgisch dialect-
    Als ik tegen Nl'se familie dit zeg, moet ik het gaan uitleggen. Maar het is iets wat je dat moment zelf mee moet hebben. x]
    -Sexgerelateerd-


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Op mijn vroegere school zeiden ze altijd 'een ...'ke doen' dat was dan de naam van een meisje/jongen die iets gedaan had. Meestal iets met sex (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    ik weet nie ik zat pas net op de middelbarexD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hmmm.
    Er zijn er vast wel hoor, maar die zijn nooit zo bekend dat echt heel de school ze gebruikt.


    effort never betrays you

    'Heb je Skaay gezien?'
    'Huh?'
    'Ja man!'

    Dat zeggen ze allemaal, en ze hebben een woord verzonnen. (skaay dus).
    En dat hoor je gewoon door heel de aula, nu zegt iedereen al uit zichzelf ja man.
    (we hebben niet zo'n grote school vandaar)


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Nee niet echt.


    -

    Ik denk van niet, neen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nou, iemand kneust tenminste wel mijn enkel toen we dronken waren pfuh (krul)

    On topic: nee niet dat ik weet :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.