• sgatten_O_
    ga verder...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 22:36 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ja met mn mams :9~
    Is altijd supergezellig!

    Ik heb laatst ook geshopt met mijn moeder, we doen nooit meer iets samen dus was wel heel erg leuk _O_

    En Naoom.. Het is oktober!!! :9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat slaat ook nergens op, heeft ie echt niks wat hij later wel zou willen doen? :o

    Technisch rechercheur vond ie ook wel leuk, maar die stomme mensen he. Die hebben het profiel Natuur & Gezondheid, dus ze hebben biologie en kunnen de medische kant op. Maar die hebben tunnelvisie joh .__. die móeten per se de medische kant op van zichzelf anders vinden ze al het werk voor niets. Gods, ik wil ze slaan joh. Alsof die medische shitzooi alles is .__. Vooral als je het al niet op ziekenhuizen hebt...


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb laatst ook geshopt met mijn moeder, we doen nooit meer iets samen dus was wel heel erg leuk _O_

    En Naoom.. Het is oktober!!! :9~

    Deden jullie dat eerst wel dan? :'D
    Jaaaa!! Oktober!
    Nu nog paar weekjes wachten :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Technisch rechercheur vond ie ook wel leuk, maar die stomme mensen he. Die hebben het profiel Natuur & Gezondheid, dus ze hebben biologie en kunnen de medische kant op. Maar die hebben tunnelvisie joh .__. die móeten per se de medische kant op van zichzelf anders vinden ze al het werk voor niets. Gods, ik wil ze slaan joh. Alsof die medische shitzooi alles is .__. Vooral als je het al niet op ziekenhuizen hebt...

    Wtf, dat is echt onzin >< Als je het niet op ziekenhuizen hebt ga je er toch ook niet werken? ..


    -

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Deden jullie dat eerst wel dan? :'D
    Jaaaa!! Oktober!
    Nu nog paar weekjes wachten :9~

    Vroeger shopten we wel vaker ja (krul)
    Jaaa duurt eigenlijk helemaal niet zo lang meer _O_


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Wtf, dat is echt onzin >< Als je het niet op ziekenhuizen hebt ga je er toch ook niet werken? ..

    Hehe, jij snapt mijn punt. _O_
    Dat probeer ik hem dus de hele tijd al wijs te maken. Ik ga toch ook niet in een ziekenhuis werken. Ik bedoel: ik kán het niet, dat is 1, en ten tweede ik heb het niet op ziekenhuizen. Je moet er wel 5 dagen in de week doorbrengen als je daar eenmaal werkt he x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Vroeger shopten we wel vaker ja (krul)
    Jaaa duurt eigenlijk helemaal niet zo lang meer _O_

    Oh haha :'d Komt zeker een beetje door Jeroen enzo? ;d Daar heb ik wel een beetje last van namelijk. ;p
    Maare, de weken vliegen toch voorbij de laatste tijd. :'D Dus komt helemaal goed!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Hehe, jij snapt mijn punt. _O_
    Dat probeer ik hem dus de hele tijd al wijs te maken. Ik ga toch ook niet in een ziekenhuis werken. Ik bedoel: ik kán het niet, dat is 1, en ten tweede ik heb het niet op ziekenhuizen. Je moet er wel 5 dagen in de week doorbrengen als je daar eenmaal werkt he x'D

    Ja daarom. Straks kiest ie de studie die hij helemaal niet wil doen voor werk wat hij niet wil doen :8


    -

    Trouwens, ik heb een saai vriendje (krul)


    -

    Genius schreef:
    Trouwens, ik heb een saai vriendje (krul)

    Vertel? Waarom? (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Ja daarom. Straks kiest ie de studie die hij helemaal niet wil doen voor werk wat hij niet wil doen :8

    Ja kijk, daar probeer ik hem dus van te overtuigen, maargoed, hij stikt er maar lekker in. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Oh haha :'d Komt zeker een beetje door Jeroen enzo? ;d Daar heb ik wel een beetje last van namelijk. ;p
    Maare, de weken vliegen toch voorbij de laatste tijd. :'D Dus komt helemaal goed!

    En door het feit dat we eerst altijd ruzie hadden omdat ik een irritante puber was (krul)
    We weten alleen nog geen datum x'D


    -

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ja kijk, daar probeer ik hem dus van te overtuigen, maargoed, hij stikt er maar lekker in. (krul)

    Moet ie zelf ook maar weten ja (krul)


    -

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Vertel? Waarom? (cat)

    Omdat hij nu op bed ligt te slapen :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Omdat hij nu op bed ligt te slapen :'D

    Wilde nacht gehad? (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.