• Ik heb een vriendin in Canada, en ik zou wel eens met haar willen bellen of SMSen. Maar nu heb ik geen flauw idee hoe duur een SMSje is naar Canada toe, en of ik ook moet betalen als zij mij weer terugstuurd. Weet iemand dat wel? Ik heb Vodafone Prepaid.
    x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    idk, denk wel vetduur.


    I live for the applause, you will die for it.

    Geloof me, dat is duur :'D en voor terug gsmt te worden hoeft je dacht ik niet te betalen.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    idd het is erg duur.


    Food.

    volgensmij moet je ook betalen als zij terug sms't
    jij betaalt tot aan de Nederlandse grens, en zij de rest
    maar dat is vet duur voor jullie allebei

    Ik zou niet hele gespreksmsjes gaan sturen, maar iig 2 of 3 kan geen kwaad. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je betaald daar niets voor, naar haar smsen is iets van 30 cent.


    Your make-up is terrible

    Vodafone zegt alleen maar hoe duur het is als je naar een nederlands mobiel belt. Oh wacht, het kost 55 cent. Dat valt best mee!


    It's time to be happy again.

    Ik denk dat het duur is, maar ik ben een mongool, dus ik zal vast ongelijk hebben. Haha. (:

    Prosecco schreef:
    Vodafone zegt alleen maar hoe duur het is als je naar een nederlands mobiel belt. Oh wacht, het kost 55 cent. Dat valt best mee!

    Echt? Ik betaal namelijk wel zo'n 27 cent om naart een Belgisch nummer te SMSen... :/


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.