• Hallo mensen uit Groningen en (wijde) omstreken,

    Er zijn in 2015 twee zeer succesvolle Groningen meetings geweest. Natuurlijk moeten we deze traditie in het nieuwe jaar gewoon voortzetten. Ik zag de afgelopen dagen de topics over meetings op andere plaatsen in het land, dus hier ook alvast een plek om plannen te maken voor het hoge noorden. :Y)

    Waar?
    Groningen, de stad van de aardbevingen en Knol's Koek. We kunnen net als voorgaande keren afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart van de eerste meeting) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen.

    Wat?
    De picknick vorige keer was enorm geslaagd, zelfs al regende het. We zouden zoiets weer kunnen doen en bij goed weer dit keer misschien daadwerkelijk ergens op gras gaan zitten, in plaats van een pleintje bij de universiteit. Er zijn ook altijd wel winkels open, of anders kunnen we gewoon tot sluitingstijd bij de de Hema rondhangen en daarna naar de McDonalds migreren, zoals vorige keren (dat rijmt, dus het moet wel iets goeds zijn). Wij zijn zo vrij als de dikke patatduiven op de Vismarkt.

    Wanneer?
    Zaterdag 15 oktober! We verzamelen om 13:00.

    Wie?
    Zeker
    * Square - Inge - 20 - Geen voorkeur voor datum
    * Krull - Emma - 21 - Geen voorkeur voor datum
    * Tatooine - Marleen - 20 (21 in oktober) - Geen voorkeur voor datum
    * Gibbs - Yoyolandaaaaa - 19 wenkbrauwwiebels - Niet eerder dan mei
    Salaryman - Sam - 24
    Brynjolf - Laura - 22
    * Chomesuke - Daniela - 24 - Voorkeur voor na 6 oktober

    Misschien
    * Dratini - Margot - Tijdloos - Geen voorkeur voor datum
    Genius - Jaq? - ? - Geen voorkeur voor datum
    * Tomcat - Andrea - ? - Hangt van datum af
    (Solemnly - Linde - 15 - Hangt van datum af) > Inactief?
    Bjergsen - Jaimy - 18 (dan waarschijnlijk 19) - Geen voorkeur voor datum

    * = mensen die datumprikker hebben ingevuld/hebben laten weten dat ze de beslissing van de rest afwachten


    Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Ik kom: zeker/misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is september/oktober/november goed, of juist totaal niet?


    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 22:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yas


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Pfff ik ga echt huilen.(': Alle meetings die nu worden georganiseerd zijn meer dan vier uur met de trein reizen. en dan moet ik nog terug


    You were born original, don't die as a copy.

    Naam: Yoyolandaaaaa
    Leeftijd: 19 (wbw)
    Ik kom: zeker/misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is mei/juni goed, of juist totaal niet?\
    Zolang het maar niet eerder is dan mei ben ik blij. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yesss, jullie staan erbij, Margot en Yolanda (zo goed dat ging). *O*



    SPECS schreef:
    Pfff ik ga echt huilen.(': Alle meetings die nu worden georganiseerd zijn meer dan vier uur met de trein reizen. en dan moet ik nog terug


    Organiseer er dan zelf eentje in jouw buurt! ^^
    Of verhuis naar een meer centrale plek in het land. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Yesss, jullie staan erbij, Margot en Yolanda (zo goed dat ging). *O*



    (...)

    Organiseer er dan zelf eentje in jouw buurt! ^^
    Of verhuis naar een meer centrale plek in het land. (krul)


    Nou de laatste keer dat ik dat heb geprobeerd was het nogal stressvol.=p
    Pfff, verhuis naar Limburg allemaal, jullie toffe mensen die ik nog niet heb ontmoet wonen allemaal te ver weg.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou de laatste keer dat ik dat heb geprobeerd was het nogal stressvol.=p
    Pfff, verhuis naar Limburg allemaal, jullie toffe mensen die ik nog niet heb ontmoet wonen allemaal te ver weg.=3


    Dan zoek je iemand in je buurt en vraag je heel lief of die persoon een meeting wil organiseren/je ermee wil helpen. Het moet wel mogelijk zijn om een zachte g meeting te houden voor jullie. (bloos)

    En nee, bedankt. Ik heb altijd al het gevoel dat ik in een uithoek woon hier in Groningen, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm ik zet dit even in mijn topics, omdat ik er nog over wil nadenken :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Square schreef:
    (...)

    Dan zoek je iemand in je buurt en vraag je heel lief of die persoon een meeting wil organiseren/je ermee wil helpen. Het moet wel mogelijk zijn om een zachte g meeting te houden voor jullie. (bloos)

    En nee, bedankt. Ik heb altijd al het gevoel dat ik in een uithoek woon hier in Groningen, haha. :'D


    PFFSSSSHH JULLIE HEBBEN GEWOON EEN HARDE G, het is onderzocht dat een zachte g de originele is want een zachte g belast je stembanden niet en jullie harde g wel. Zoiets was het.(cat)

    Maar inderdaad, ik moet iemand lief aankijken.=')

    en en en, dan moet je vooral hier in zuid limburg komen wonen ja, alles is ver weg.;-;


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    PFFSSSSHH JULLIE HEBBEN GEWOON EEN HARDE G, het is onderzocht dat een zachte g de originele is want een zachte g belast je stembanden niet en jullie harde g wel. Zoiets was het.(cat)

    Maar inderdaad, ik moet iemand lief aankijken.=')

    en en en, dan moet je vooral hier in zuid limburg komen wonen ja, alles is ver weg.;-;


    Haha, mijn vader en ik (dikke Limburgers) liepen een keer in Leiden en we hadden echt zoiets van, HOE IN HEMELSNAAM KUN JE ZO DE HELE TIJD PRATEN! Ja, echt waar, haha. Maar het ligt er denk ik aan hoe je opgroeit.
    En zuid limburg is super tof, dus iedereen kom maar hier (hoera).


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Square schreef:
    (...)

    Dan zoek je iemand in je buurt en vraag je heel lief of die persoon een meeting wil organiseren/je ermee wil helpen. Het moet wel mogelijk zijn om een zachte g meeting te houden voor jullie. (bloos)

    En nee, bedankt. Ik heb altijd al het gevoel dat ik in een uithoek woon hier in Groningen, haha. :'D


    Naja ik heb ook dat als ik nu naar Groningen ga, het 3 uur duurt. Ondanks dat ik van omstreken Den Haag ben >< Overal vandaan is het gewoon ver richting Groningen hahah


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Misschien. Hangt van de datum af.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hahahaha leuk in de beginpost gezet, Inge. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Troost aan iedere verwoner: ik moet ook iets van vier uur reizen, eyyy. :W

    I'm in, in ieder geval. *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yeah, Jip en Tialda. Op deze manier wordt het een soort onofficiële halve crewmeeting, haha. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bjergsen schreef:
    (...)

    Naja ik heb ook dat als ik nu naar Groningen ga, het 3 uur duurt. Ondanks dat ik van omstreken Den Haag ben >< Overal vandaan is het gewoon ver richting Groningen hahah


    Ergens zit een Amerikaan of Australiër ons Beneluxers keihard uit te lachen omdat we reizen van drie of vier uur "lang" noemen. :'D

    Maar ik snap de twijfel, want ik zou hetzelfde hebben. Het is hier wel super gezellig en je bent zeer welkom! (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan