• Ja, ik ben benieuwd. :'D

    Ik volgens mij, via het zoeken van Tokio hotel afbeeldingen, en zo'n plaatje was gelinkt aan Q. :')

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 20:56 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Een vriendin liet me de site zien.


    I live for the applause, you will die for it.

    Vriendin liet de site zien (:

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 20:53 ]

    geeen ideee, oow ja ik weet het weer .
    een vriendin van me zus was hier bij ons een omdat ze moderator was ging ze even kijken en toen ging ik er ook op iets van 2,3 jaar geleden?
    x


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Een nicht van mij toonde me deze site.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 20:53 ]


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Hetzelfde als u. :')


    I need you like a heart needs a beat

    Via mijn zusje, die het via google en Tokio Hotel had gevonden dacht ik.


    Your make-up is terrible

    mijn zus hadt de site gevonden. En toen hebben we er eerst een jar zonder acount op gezeten en daarna heeft mijn zus een acount aan gemaakt waar ik samen mee mocht doen. Daar heb ik een half jaar opgezeten en toen heb ik er zelf een aan gemaakt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik was in een quizzen-maken - bui. En zo kwam ik hier, toen ik nog 10 was.
    En toen was ik er mee gekapt.
    Toen ik weer eens zin had om quizjes te maken kwam ik hierheen. En toen vond ik alles nog leuker dan eerst. ^^


    Maar is hier niet al een topic over?:X


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik was tijdens een les met een vriendin aan het geinen en in plaats van een reisfolder in het frans gingen we een Justin Bieber folder maken in het frans (wel zwáár overdreven, toen was ik nog een hater.) Toen klikten we op een plaatje, toen hebben we heel hard gelachen om het verhaal dat erbij stond. Maar stiekem was ik best benieuwd en voilà. Mijn vriendin weet nog steeds niet dat ik op Q zit. (a)


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    Ik was tijdens een les met een vriendin aan het geinen en in plaats van een reisfolder in het frans gingen we een Justin Bieber folder maken in het frans (wel zwáár overdreven, toen was ik nog een hater.) Toen klikten we op een plaatje, toen hebben we heel hard gelachen om het verhaal dat erbij stond. Maar stiekem was ik best benieuwd en voilà. Mijn vriendin weet nog steeds niet dat ik op Q zit. (a)


    whahahahahahahaha. Dat verhaal si geweldig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uhm volgens mij toen ik iets van Tokio Hotel op internet zocht :')


    -

    Een vriendin was op zoek naar een foto van Renesmé


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik had hier een quiz gemaakt toen ik een jaar of tien was.
    Vijf jaar later wilde ik kijken of die quiz nog zou bestaan en zocht ik ernaar via google. En ja heurr! :'D


    ars moriendi

    Ik was opzoek naar een afbeelding van Mary-Kate Olsen, denk ik?
    En ik zag dat er Nederlandse tekst onder stond, dus toen opende ik de site (:

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 21:07 ]


    effort never betrays you

    Een vriendin zei tegen me dat ik haar kaas-quiz moest maken. Zo begon ik wat verhalen te lezen en maakte ik een account aan. (: