• Wéér een film met Kristen Stewart maar deze komt binnenkort uit.

    Het gaat over een gezin dat hun dochter verliest. De vrouw heeft moeilijkheden en die man gaat weg. Hij komt in een bar een jonge stripper tegen (KStew) en die heeft dan dezelfde gelijkenissen als zijn dochter.

    Eventjes wat foto's: Kstew.

    Nog eens.

    5 November gaat die waarschijnlijk uitkomen.
    Trailer ervan. (Check vooral Kristen)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ze kan echt niet acteren, jesus. Dat is gewoon precies hetzefde als in Twilight.


    I live for the applause, you will die for it.

    die wil ik echt zien!


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik wacht al zo lang op die films sinds ik de trailer een paar weken terug had gezien. Wanneer komt hij hier in de bios?


    You try so hard not trying to try so hard.

    SylviaScenic schreef:
    Ik wacht al zo lang op die films sinds ik de trailer een paar weken terug had gezien. Wanneer komt hij hier in de bios?


    5 November in Amerika maar je kent dat wel. Omdat ze minder 'media' aandacht krijgen is dat pas een maand later ofzo in Europa.

    Dat is hier nu ook aan de hand met Vampire Suck (komt pas woensdag in België) & The Social Network (over een maand ofz?!).


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ivan schreef:
    Het is me opgevallen dat aardig wat mensen van Q of van speelfilms houden, of van horror.
    En meestal is dat niet in overeenstemming met mijn smaak (baby)

    Maar ik denk dat ik geen hekel zal gaan hebben aan deze film, mits die Kristen wat beter acteert dan in Twilight, want seriously, zelf ik zou dat beter kunnen doen.

    Ga auditie doen :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Spero schreef:
    (...)
    Ga auditie doen :9~


    Whaha ja doe dat x'DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Oh, die wil ik écht zien.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ff update-je;

    Welcome To the Riley's gaat in Première 29 Oktober in Boston, NY en LA. Hoe beter het succes in Amerika, hoe sneller de film verspreid. Europa zal langer duren. Door enkele pagina's (we want WTTR in Italy enz).


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me