• Om me niet met sommige discussies hier op het forum te bemoeien. (cat)
    Dan jeuken mijn handen om een opmerking te plaatsen, omdat iemand met een opmerking bijv. het bloed onder mijn nagels vandaan haalt.
    Dan vind ik mezelf nog best goed dat ik me in kan houden. (: Om mod waarschuwingen te voorkomen natuurlijk.
    Wie is er net zo goed als ik? Of bemoeit zich er juist wél mee?
    (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Waarom zou je je in moeten houden? Je kunt het toch ook gewoon zeggen zonder te schelden?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik ben heel subtiel :P


    Life is hard and then we die

    Ik zeg gewoon wat ik denk, deh.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ik bemoei me er vaak wel mee, maar ik kán me inhouden.


    Ofofof ik ga een droge reactie plaatsen zoals wanneer gaan jullie je tanden poetsen?(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ligt eraan met wat, maar met heel veel dingen hou ik me in of negeer ik.
    Met sommige andere niet en dan zeg ik gewoon wat ik denk, alleen dan net even anders geformuleerd als dat ik het daadwerkelijk denk.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik weet niet eens over wat het gaat. Ik ben er juist. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    JoJudicious schreef:
    Waarom zou je je in moeten houden? Je kunt het toch ook gewoon zeggen zonder te schelden?

    Nou, ik ken mezelf en ik neem heel snel agressieve houding in als iemand mijn mening niet begrijpt/wil begrijpen. Dan kan ik nogal disrespectvol uit de hoek komen. Heb ik al eens een waarschuwing voor gehad. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik kan me er best goed mee bemoeien.
    Soms kan ik echt niet tegen sommige reacties, maar dan houd ik het gewoon voor me.(cat)
    Maaar soms heb ik ook wel eens dagen dat het me geen reet kan schelen en gewoon zeg wat ik ervan vind.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Soms dan lees ik wat in een topic en dan wil ik zo'n gemene opmerking maken, hehe :9~


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Pinup schreef:
    Ligt eraan met wat, maar met heel veel dingen hou ik me in of negeer ik.
    Met sommige andere niet en dan zeg ik gewoon wat ik denk, alleen dan net even anders geformuleerd als dat ik het daadwerkelijk denk.

    Maar komt de boodschap dan nog wel duidelijk over?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Nou, ik ken mezelf en ik neem heel snel agressieve houding in als iemand mijn mening niet begrijpt/wil begrijpen. Dan kan ik nogal disrespectvol uit de hoek komen. Heb ik al eens een waarschuwing voor gehad. (:

    Zolang je niet scheld. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ben heel subtiel :P

    Maar jij bent gewoon lief en grappig (baby)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Zolang je niet scheld. (:

    Ik schold toen ook niet x'D Heeft blijkbaar niet geholpen. Ik kan er bijvoorbeeld ook niet tegen als mensen een discussie hebben over iets wat zó duidelijk is en waar ze dan zó'n drama over maken. Dan moet ik me ook altijd inhouden 8D

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 22:35 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Thingies schreef:
    (...)
    Maar jij bent gewoon lief en grappig (baby)
    Het is soms heel frustrerend om zo te zijn hoor. Het is me één keer gebeurd dat ik uit m'n slof ben geschoten, en ik hoop dat, dat nooit meer gebeurt :P


    Life is hard and then we die

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ik schold toen ook niet x'D Heeft blijkbaar niet gebeuren. Ik kan er bijvoorbeeld ook niet tegen als mensen een discussie hebben over iets wat zó duidelijk is en waar ze dan zó'n drama over maken. Dan moet ik me ook altijd inhouden 8D

    On-topic blijven en niet schelden, dan moet je als het goed is geen waarschuwing krijgen. :'D
    Hm, ken ik. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.