• Bonjourno. :9~

    Vandaag had ik bij L.O. / gym test van de collegecross. Dat betekent dat we drie keer rond de voetbalvelden en de atletiekpiste moeten rennen, zo snel mogelijk. Maar ik kan dus echt absoluut niet buiten rennen, ik sla m'n voeten altijd om, kan m'n evenwicht nooit bewaren and so on. :'D

    Maargoed, vandaag hadden we dus die test en echt al na één keertje rond de voetbalvelden en atletiekpiste gerend te hebben, was ik hélemaal kapot. En ook doen m'n benen altijd super veel pijn, omdat ik eigenlijk steunzolen zou moeten dragen, wat ik dus al vijf jaar niet meer doe, omdat die steunzolen die ik had, echt slécht waren. |:

    En haha, ik helemaal dood naar de finish rennen en jawel, een meter voor de finish ga ik kei hard op m'n bek.

    (nerd)

    Doe me dat maar eens na. :Y)


    Ik draag ook steunzolen. Waha, powned. ^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tunstall schreef:
    Ik draag ook steunzolen. Waha, powned. ^^

    Haha, powned indeed. :')

    Ouuuuch, shame! .__.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 14:17 ]


    Hope goes lost but never dies.

    OHMYMESSI schreef:
    Ouuuuch, shame! .__.

    Vond het zelf wel grappig, hahaha. Typisch mij. (cat)

    Ik zie je al helemaal gaan, haha!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha, daar lig je dan:X...

    Jammer dat ik er niet bij was, ik had het wel willen zien (A):$... Deed het ook pijn?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RobinxCesc schreef:
    Haha, daar lig je dan:X...

    Jammer dat ik er niet bij was, ik had het wel willen zien (A):$... Deed het ook pijn?

    Haha, ja, m'n been zit vol schaafwonden en er zit nu een grote blauwe plek. ):

    Ik had je uitgelachen haha sorry (krul)


    -