• Ik ben nu al een tijdje samen met mijn vriendje en nu vond ik het leuk om hem een cadeautje te geven :) Leuke, originele suggesties?

    -> Titel aangepast, alleen help mag niet


    I am an idiot, I move.

    Bashuan schreef:
    -> Titel aangepast, alleen help mag niet

    Sorry ;) en bedankt

    Jongens zijn vet moeilijk ghehe.. Ik weet het ook nooit. Van mij heeft mijn vriend toen een gegraveerde ring gekregen. x


    | I intend to live forever | So far so Good |

    Ik weet niet of je dit orgineel vind. Maar een mooie jongens ketting, met jouw naam er in gegraveerd ofzo? :3


    Sometimes it's best not to care.

    een ketting met jou naam erin?
    tenminste iets wat hij bij zich kan hebben.

    Ik zou hem geen juwelen geven. Enfin; toch niks met jouw naam erop. Als je 't mij vraagt geeft dat zowat de indruk dat je je terrein aan het af bakenen bent. Als je hem dan toch persé een juweel wil geven zou ik eerder voor een simpel leren armbandje met één enkel zilveren kraaltje ofzo. Niets opvallends.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Iets waar hij van houd? (krul)


    -

    Ik gaf mijn ex meestal, een t-shirt,een luchtje,leuke onderbroeken,leuke sokken of een cd. En ook vaak snoep :'D


    Russian Roulette is not the same without a gun.

    Boxers en chocola hebben het nu meerdere keren goed gedaan, heheh ;)


    ars moriendi

    Nou wij hebben dezelfde humor, dus ik heb hem een mok gegeven, met daarop de liefste boyfriend en dan allemaal eisen, van hij moet lief zijn enz.
    Hij vond het geweldig
    Ik heb het bij de zix gekocht


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Maak iets zelf. (: Werkt ALTIJD. ;D


    Get outta my head!

    Een bandshirt. En dan heel subtiel in z'n nek kijken wat voor maat ie heeft.


    No growth of the heart is ever a waste